لوازم خانگی، ۳۶ ماهه، بدون بهره، تا ۲۰ میلیون تومان خرید کنید

عصر کالا- برند لوازم خانگی اسنوا با همکاری بانک صادرات ایران، یک پروژه فروش اقساطی را شروع کرده است که طی آن شهروندان می توانند بدون ضامن و با شرایطی نسبتا ساده تا ۲۰ میلیون تومان لوازم خانگی از محصولات این شرکت خریداری کنند.

لوازم خانگی، ۳۶ ماهه، بدون بهره، تا ۲۰ میلیون تومان خرید کنید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تیتر 20، برند لوازم خانگی اسنوا با همکاری بانک صادرات ایران، یک پروژه فروش اقساطی را شروع کرده است که طی آن شهروندان می توانند بدون ضامن و با شرایطی نسبتا ساده تا 20 میلیون تومان لوازم خانگی از محصولات این شرکت خریداری کنند.
    در این برنامه فروش اعتباری که با کارت اعتباری سپهر انتخاب میسر است، خریداران محصولات اسنوا می توانند بدون پیش پرداخت و با اقساط 36 ماهه به انتخاب و خرید محصولات و لوازم خانگی بپردازند.
    خریداران باید جهت خرید لوازم خانگی اسنوا تا سقف اقساط 36 ماه و مبلغ 20 میلیون تومان ابتدا به وب سایت اسنوا مراجعه و شرایط اقساط و بازپرداخت مناسب خود را انتخاب نمایند و سپس به نزدیک ترین فروشگاه محل زندگی خود مراجعه کنند.
    علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند عدد 9 را به 30003435 ارسال نمایند یا به سایت شرکت اسنوا به نشانی snowa.ir و یا سایت بانک صادرات ایران به نشانی Bsi.ir مراجعه کنند.
    از جمله ویژگی های طرح کارت اعتباری خرید لوازم خانگی اسنوا می توان به مواردی از این قبیل اشاره کرد:‌ بهره مندی از سبد کامل لوازم خانگی، عدم نیاز به سپرده گذاری، سود بانکی بسیار مناسب،‌ اقساط بلند مدت که شرایط بازپرداخت را برای مصرف کننده تسهیل می نماید.
    شرکت اسنوا از کارخانه‌های تولیدی لوازم خانگی زیر مجموعه های گروه صنعتی انتخاب و بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی کشور است.
    این کارخانه در سال 1385 در زمینی بالغ بر 20 هزار متر مربع در شهرک صنعتی مورچه خورت احداث شد و تولید محصولات سرمایشی، گرمایشی و اجاق گاز شامل اجاق گازهای توکار، هود، مایکروفر، سینک و آون و اجاق‌گاز ایستاده از جمله فعالیت های آن است.
    هم‌ اکنون 65 مدل متنوع به عنوان زیر مجموعه اجاق گازهای ایستاده، 80 نوع محصول متنوع از نوع محصولات توکار Built-In شامل هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون‌ در این کارخانه تولید شده و به بازار عرضه می‌شود.
    حدود 25 درصد از تولیدات این برند به کشورهای خاورمیانه صادر می شود. محصولات کارخانه تولیدی اسنوا با پنج برند اسنوا، دوو، بست، تکنوگاز و Carino Carlo به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر