مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان:

هفدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و هشتمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه در همدان برپا می‌شود

عصر کالا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان از برپایی هفدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و هشتمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه ،هم زمان با هفدهمین نمایشگاه سیستم‌های صوتی و تصویری در محل فعلی نمایشگاه های بین المللی استان همدان خبر داد.

هفدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و هشتمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه در همدان برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، حسین الماسی اظهار داشت: در این دوره هفدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و هشتمین نمایشگاه وسایل آشپزخانه، هم‌زمان با هفدهمین نمایشگاه سیستم‌های صوتی و تصویری در محل فعلی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از هشتم مردادماه برپا می‌شود.

    وی بیان کرد: این نمایشگاه از 8 مردادماه کار خود را آغاز می‌کند و تا 13 همان ماه با حضور 70 متقاضی شرکت کننده از استان‌های تهران، گیلان، اصفهان، قم، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی و همدان در میدان عاشورا برگزار می‌شود.

    مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان عنوان کرد:  این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 5000 متر مربع و در سالن‌های ابن‌سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان است.

    الماسی ایجاد فضای رقابتی در بین مشارکت‌کنندگان را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه اعلام کرد و گفت: ایجاد این فضا تولید کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا پا به پای تکنولوژی روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

    وی بیان کرد: تنوع اجناس و قیمت‌ها، کیفیت مناسب و ارایه ی خدمات پس از فروش مطلوب از مزایای این نمایشگاه است که می‌تواند خریداران را در انتخاب کالای مناسب و دل‌خواه یاری رساند.

    الماسی تصریح کرد: ارائه شیوه‌های نوین بازاریابی و توزیع نیز از مواردی است که نام‌های معتبر جهانی را وا می‌دارد که در نمایشگاه‌هایی این چنینی شرکت کرده و بازار ایران را برای عرضه‌ی کالای خود مناسب و مطلوب بدانند.

    ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 تا 22 و در روز جمعه 10 تا 22 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر