لوازم خانگی ایرانی در نمایشگاه بین المللی دمشق

عصر کالا- رایزن اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در سوریه : جمهوری اسلامی ایران با ۳۱ هلدینگ بزرگترین شرکت کننده پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی دمشق است.

لوازم خانگی ایرانی در نمایشگاه بین المللی دمشق
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، علی کاظمینی زاده اظهار داشت: 31 هلدینگ از جمهوری اسلامی ایران که هرکدام از آن ها مجموعه ای از شرکت های مختلف در زمینه های فعالیت خود به شمار می روند در 31 غرفه محصولات و خدمات خود را ارائه می کنند.

    وی افزود: مساحت در نظر گرفته شده برای شرکت های ایرانی در پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی دمشق بیش از هزار مترمربع است.

    کاظمینی زاده اضافه کرد: تنوع زمینه فعالیت شرکت های ایرانی در نمایشگاه بین المللی دمشق از دیگر ویژگی های این شرکت هاست به طوری که در همه زمینه های صنعتی، خدماتی، بازرگانی و اقتصادی حضور دارند.

    وی گفت: تلاش شده است فعال ترین شرکت ها و بهترین محصولات ایرانی با قیمت های مناسب در این نمایشگاه حضور یابند تا مورد استقبال بیشتر طرف های سوری و شرکت کننده در این نمایشگاه قرار گیرد.

    کاظمینی زاده بیان کرد: شرکت های لوازم خانگی، خودروسازی،صنایع و مواد غذایی،مصالح ساختمانی،خدمات کشاورزی،نرم افزار و سخت افزار،بهداشتی و درمانی، لوازم آرایشی و برق و ساختمان از مهمترین شرکت کنندگان ایرانی در نمایشگاه بین المللی دمشق هستند.

    پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی دمشق از روز پنجشنبه 17 تا 26 اوت( 26 مرداد تا 4 شهریورماه) به مدت 10 روز در شهرک نمایشگاهی دمشق برگزار می شود.
    این نمایشگاه با حضور شرکت های بخش های دولتی و خصوصی 43 کشور جهان برگزار می شود که 23 کشور به طور رسمی و با هماهنگی سفارت های آن ها و شرکت هایی از 20 کشور دیگر از سراسر جهان برگزار می شود.
    آخرین دوره نمایشگاه بین المللی دمشق در سال 2011 برگزار شد و این نمایشگاه در پنج سال گذشته به دلیل مشکلات ناشی از حضور تروریست ها برگزار نشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر