لوازم خانگی؛

بیشترین آمار کالای قاچاق در لرستان

عصر کالا- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان لوازم خانگی، مشروبات الکلی و البسه و پوشاک آمار بیشترین کالای قاچاق استان لرستان را داشته است، گفت: تا سال گذشته استان لرستان اداره اموال تملیکی را نداشت که این نمایندگی با همت استاندار لرستان ایجاد شده است.

بیشترین آمار کالای قاچاق در لرستان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میهن صنعت،  احمد مجدیان، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که امروز چهارشنبه، 14 تیرماه در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: سال گذشته یکی‌از سال‌های پُر کار برای دستگاه‌های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود.
    وی با اشاره به این‌که تمام پیش‌بینی‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 95 محقق شد، تصریح کرد: در سال گذشته لوازم خانگی آمار بیشترین کالای قاچاق استان لرستان را داشت.
    مجدیان عنوان کرد: در سال گذشته مبلغ 71 میلیارد تومان کالا در استان لرستان توقیف و از ورود آن به بازار جلوگیری شد.
    دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان عنوان کرد: دومین کالای قاچاق استان لرستان در سال گذشته مشروبات الکلی بود که جزء کالاهای ممنوعه است این در حالی‌است که دستگاه‌های کاشف، کالاهای مشروبات الکلی به مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان را کشف کردند.
    وی با بیان این‌که سومین کالای قاچاق استان لرستان البسه و پوشاک هستند، عنوان کرد: در سال گذشته کالاهای البسه و پوشاک قاچاق به مبلغ و ارزش یک میلیارد و 300 میلیون تومان کشف شد.
    مجدیان عنوان کرد: تا سال گذشته استان لرستان اداره اموال تملیکی را نداشت که این نمایندگی با همت استاندار لرستان ایجاد شده است.
    دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان اضافه کرد: در سال گذشته سه مرحله امحا کالا داشتیم این در حالی‌است که مردم باید از تولیدات داخلی استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر