خبرهای خوب اتحادیه لوازم خانگی برای فروشندگان کالای ایرانی

عصر کالا- شب گزشته دو محصول جدید سینجر سبز در حالی رونمایی شد که در حاشیه مراسم، رئیس اتحادیه لوازم خانگی برای فروشندگان لوازم خانگی ایرانی خبر خوشی داشت.

خبرهای خوب اتحادیه لوازم خانگی برای فروشندگان کالای ایرانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شب گزشته دو محصول جدید سینجر سبز در حالی رونمایی شد که در حاشیه مراسم، رئیس اتحادیه لوازم خانگی برای فروشندگان لوازم خانگی ایرانی خبر خوشی داشت.

    محمد طحان پور در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» بیان داشت : ما همواره گفتیم که بازار لوازم خانگی ایران رکود نداشته و اگر هم رکودی وجود دارد در مغازه بوده و کارخانجات تولیدی به هیچ وجه رکود نداشته اند.

    وی در ادامه افزود : شرایط خرید در صنعت لوازم خانگی تغییر کرده و به عبارتی همراه با تکنولوژی شده و متاسفانه مغازه های فروش محصولات از قافله تکنولوژی عقب مانده اند که البته اتحادیه لوازم خانگی در حال برنامه ریزی برای رفع این مشکل است تا رکود را از مغازه های سطح بازار نیز از بین ببرد.

    طحان پور در ادامه بیان داشت : همیشه گفته ایم "ایرانی کالای خوب ایرانی بخر" و این شعار واحد اتحادیه در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی است. باید هرچه در توان داریم در جهت حمایت از تولیدکنندگان با کیفیت داخلی به کار گیریم تا شاهد محصولات با کیفیت ایرانی در سطح بازار کشور باشیم.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی خاطرنشان کرد : در جلسه مشترک با اعضای هیئت رئیسه اتحادیه لوازم خانگی تصمیم گرفته شد که در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، از فروشگاه هایی که صرفا محصولات لوازم خانگی ایرانی را عرضه می کنند حق عضویت سالانه دریافت نگردد.

    وی در پایان با اشاره به موضوع انتخابات، بیان داشت : نمی توانیم منکر مشکلات موجود کشور شویم اما آنچه که مسلم است حضور پر شور مردم در انتخابات خاری به چشم دشمنان این آب و خاک خواهد بود.باید سرنوشت کشورمان را به دستان خود تعیین کنیم و انشالله در ادامه مسیر به تحولات خوب اقتصادی و فرهنگی برسیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر