ماشین لباسشویی هوشمندی که برای تمیزکردن لباس ها فقط به آب نیاز دارد

عصر کالا- ماشین لباسشویی هوشمند درامی که به تازگی روانه بازار شده، می تواند انبوهی از لباس های کثیف را با تنها ده لیتر آب و بدون نیاز به پودر تمیز کند.

ماشین لباسشویی هوشمندی که برای تمیزکردن لباس ها فقط به آب نیاز دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، نمونه اولیه این ماشین لباسشویی در تابستان تولید شده بود و حالا بعد از مدتی به تولید انبوه رسیده است.

    ماشین لباسشویی یادشده دارای یک پدال است و با فشاردادن پا کار می کند و لذا استفاده از آن نیاز به برق ندارد. بنابراین استفاده از دستگاه یادشده در محیط های آزاد و دورافتاده نیز برای تمیز کردن و شستن انواع لباس ها ممکن است.

    ارتفاع این ماشین لباسشویی 6.8 کیلوگرمی حدود 55 سانتیمتر است و تمیز کردن لباس ها با استفاده از آن تنها 5 دقیقه وقت می برد. البته برای محکم کاری می توان مقدار کمی صابون نیز به درون محفظه ماشین لباسشویی انداخت. این ماشین لباسشویی هر بار توانایی شستن 2.2 کیلوگرم لباس یا معادل 6 تا 7 لباس را دارد.

    برای استفاده از این ماشین لباسشویی تنها باید درب محفظه آن را به کناری بزنید، لباس ها را همراه با 5 لیتر آب وارد ماشین لباسشویی کنید و پدال ماشین لباسشویی را به مدت دو دقیقه بالا و پایین کنید. سپس با فشار دادن یک دکمه آب و صابون از داخل ماشین لباسشویی خارج می شود و سپس با استفاده از قابلیت اختیاری چرخش دورانی این دستگاه می توانید آب گیری کرده و لباس ها را خشک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر