یخچال و فریزرهای XXL بوش

عصر کالا: یخچال و فریزرهای XXL بوش، جای وسیع تری برای موادغذایی شما فراهم می کند.

یخچال و فریزرهای XXL بوش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴:۰۰
  • یخچال و فریزرهای XXL بوش
  • یخچال و فریزرهای XXL بوش
  • یخچال و فریزرهای XXL بوش
  • یخچال و فریزرهای XXL بوش
  • یخچال و فریزرهای XXL بوش
  • یخچال و فریزرهای XXL بوش
  • یخچال و فریزرهای XXL بوش

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از بوش، یخچال و فریزرهای XXL سری 6 بوش، فضای وسیع تری برای نگهداری موادغذایی و نوشیدنی ها ارائه می دهد. سری 6 یخچال و فریزرهای XXL بوش مجهز به سیستم VitaFresh plus علاوه بر تازه نگهداشتن موادغذایی برای مدت طولانی، دارای فضای داخلی بزرگ می باشد به صورتی که حجم زیادی از هر نوع موادغذایی خریداری شده را به راحتی می توان در آن جا داد.

سیستم تازه نگهدارنده VitaFresh Plus

سیستم تازه نگهدارنده VitaFresh Plus برای هر نوع موادغذایی بهترین شرایط نگهداری را ارائه می دهد. این سیستم با حفظ ارزش غذایی و ویتامین های ماهی، گوشت، میوه ها و سبزیجات آنها را تا دو برابر تازه و شاداب نگه می دارد.

BigBox

BigBox فضایی بسیار بزرگ و جادار به شما ارائه می دهد.
بدین ترتیب شما می توانید بطور مثال یک بوقلمون بزرگ و یا یک سردست بره را به راحتی نگهداری کنید. علاوه بر این، شما می توانید کشو بالا و طبقه شیشه ای وسط bigbox را حذف کنید و برای موادغذایی با طول بیشتر جا باز کنید.

VarioZone

با استفاده از ویژگی VarioZone در محفظه فریزر به راحتی می توان در صورت نیاز کشوها را حذف کرد و فضای بیشتری به دست آورد. در این فضای ایجاد شده می توانید یک کیک تولد 3 طبقه بزرگ جا دهید.
VarioZone یک فریزر جادار و قابل انعطاف به شما ارائه می دهد.

روشنایی LED

سیستم نور پردازی LED، دید کامل داخل کشوهای میوه و سبزیجات را برای شما فراهم می کند.
LED های جاگذاری شده در دیواره های یخچال با موقعیت مکانی مناسب، محیطی بسیار نورانی ایجاد کرده که دیدن تمام محتویات داخل یخچال و فریز را آسان می کند.

طبقه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع

با EasyLift، ارتفاع طبقه های درب یخچال را حتی زمانی که کاملا پر هستند می توانید تنظیم کنید. بدین ترتیب، برای بطری های بزرگتر در طبقه های پایین و برای ظرف های کوچکتر در طبقه وسط جا باز کنید.

طبقه های شیشه ای با قابلیت جابه جایی

این طبقه های ساخته شده از شیشه های ایمن را می توان تا نیمه به بیرون کشید. به این ترتیب، شما به راحتی می توانید به مواد غذایی در یخچال و فریزر دست پیدا کرده و آنها را جابه جا کنید.
با وجود این طبقه های شیشه ای، تمیز کردن یخچال بسیار آسانتر خواهد بود.

 

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر