معاون وزیر صمت:

۱۵ فروشگاه لوازم خانگی بزرگ در کشور احداث می‌شود

عصر کالا- معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با تاکید بر جهش تولید و توزیع کالای ایرانی در شرایط تحریم در قالب سبک هایپر گالری کالای منزل گفت: گروه انتخاب مشابه این هایپر گالری را در ۱۵ نقطه دیگر کشور راه اندازی می‌کند.

۱۵ فروشگاه لوازم خانگی بزرگ در کشور احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، عباس قبادی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح نخستین هایپر گالری کالای منزل با نام تجاری انتخاب من افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از کالای ایرانی آمادگی هرگونه همکاری را با این گروه دارد.

    وی اظهار داشت: نمایشگاه ها می توانند در تنظیم بازار تاثیر بگذارند و فروشگاه بزرگ انتخاب من انواع برندها را دارد لذا می تواند عرضه مستقیم کالا را اجرا کند.

    دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با اشاره به افتتاح این فروشگاه بزرگ کالای منزل به عنوان اقدامی نو عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی بسیار زمان بر و دشوار و البته بسیار فوق العاده و ارزشمند است زیرا در بدترین شرایط اقتصادی و ظالمانه ترین تحریم ها علیه کشورمان افتتاح شده است.

    مدیرعامل هایپر گالری کالای منزل انتخاب من نیز در این آیین گفت: این مجموعه در اوج کرونا و مشکلات و تحریم ها با بومی سازی تکنولوژی و دانش فنی توانست این بازار را از کالا پر کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر