رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه :

۹۰ درصد تولیدات در بازار لوازم خانگی داخلی است

کمبودی در بازار لوازم خانگی نداریم

عصر کالا- رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: کمبودی در بازار لوازم خانگی نداریم و در حال حاضر ۹۰ درصد تولیدات داخلی است.

۹۰ درصد تولیدات در بازار لوازم خانگی داخلی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، فریدون نصیری، رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه  در پاسخ به این سوال که تولیدات کشور در حوزه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه، نیاز بازار را تأمین می‌کند یا خیر، اظهار کرد: خوشبختانه کمبودی در این بازار نداریم و تولیدکنندگان با وجود کمبود مواد اولیه توانسته‌اند نیاز بازار را تأمین کنند.
    با بیان اینکه یک هزار و 700 واحد صنفی مجوزدار در تهران مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: آمار دقیقی از تعداد واحد‌های صنفی بدون پروانه در صنف فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه نداریم.

    به گفته رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه، میزان اشتغال‌زایی در این صنف بیشتر شده است، چرا که بیشتر تولیدکنندگان به سمت تولید داخل روی آورده‌اند.

    نصیری با بیان اینکه لوازم خانگی فلزی به کشور‌هایی همچون عراق، افغانستان و کشور‌های همسایه صادر می‌شود، افزود: در زمینه واردات، با مشکل مواجه هستیم.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: امیدواریم بازار لوازم خانگی آشپزخانه روند رو به رشد خود را طی کند و همه کالا‌ها با تولید ایرانی ساخته و وابستگی به خارج کمتر شود.

    نصیری با اشاره به اینکه لوازم خانگی یکی از صنایع با دامنه‌ای بسیار وسیع و متنوع است، اظهار کرد: این صنعت همواره در تلاش است که بتواند وضع خود را در بازار حفظ کند.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: آمار  رسمی از قاچاق ندارم؛ اما امیدوارم که میزان آن روز به روز کمتر شود.

    نصیری در پایان اظهار کرد: در حال حاضر 90 درصد تولیدات در بازار لوازم خانگی داخلی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر