قائم مقام وزیر صنعت؛

تحریم ها اثری به صنعت لوازم خانگی وارد نکرده است

عصر کالا- مدرس خیابانی گفت: تحریم‌ها به فرصت کم نظیری برای شکوفایی صنعت لوازم خانگی مبدل شده است.

تحریم ها اثری به صنعت لوازم خانگی وارد نکرده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، گفت:  یکی از رویکرد اصلی این نمایشگاه  حمایت از قطعه سازان و تعمیق ساخت داخل است. وسعت این نمایشگاه نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته و این نشان از اهمیت نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی  است.

    او ادامه داد: واردات بی رویه طی سال‌های گذشته معضلی بزرگی برای صنعت لوازم خانگی بوده است. تحریم‌ها که به ظاهر تهدید خطرناکی برای صنعت کشور بود، به فرصت کم نظیری برای شکوفایی صنعت لوازم خانگی مبدل شد، ما معتقدیم که تولیدکنندگان می‌توانند به خوبی از این فرصت بهره ببرند.

    قائم مقام وزیر صنعت اضافه کرد: از طرفی هدف ما توسعه کالا‌های ایرانی و ترغیب مصرف کننده ایرانی به خرید کالای ساخت داخل است، نقش اصلی در این وظیفه ملی را تولیدکنندگان بر عهده دارند چراکه تولید کالای با کیفیت می‌تواند خریدار ایرانی را مجاب به خرید لوازم خانگی ساخت داخل کند.

    مدرس خیابانی بیان کرد: در این نمایشگاه نگاه ویژه‌ای به بخش قطعه سازی داریم چرا که معتقدیم رشد صنعت قطعه سازی به توسعه صنعت لوازم خانگی ایران کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

    وی در ادامه افزود: بر همین اساس حضور پر رنگ قطعه سازان را در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی می‌بینید که نسبت به سال گذشته فضای بیشتری در اختیارشان قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر