۵ برند برتر لوازم خانگی دنیا

عصر کالا- شاید شما در تکاپوی خرید لوازم خانگی برای خانه خود باشید و با دنیایی از برندها و مارک ها و اصطلاحات تخصصی عجیب وغریب برخوردکنید.

۵ برند برتر لوازم خانگی دنیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، شاید شما در تکاپوی خرید لوازم خانگی برای خانه خود باشید و با دنیایی از برندها و مارک ها و اصطلاحات تخصصی عجیب وغریب برخورد کنید. اگر دوست دارید با برندهای برتر دنیا آشنا شوید با «ال کا ایران» همراه شوید.

    Haier

    هایر یک شرکت چند ملیتی چینی است که درسال 1984در چینگدائو توسط ژانگ رویمین تاسیس شد. این شرکت در زمینه طراحی، تولید و فروش لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی، موبایل و رایانه و موارد بسیاری فعالیت می کند. به طور میانگین در هر دقیقه 125نفر به فروشنده های هایر اضافه می شوند. شرکت هایر بیشترین سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.

    Whirlpool

    ویرپول یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در جهان است که در سال 1911درمیشیگان، ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. فروش سالانه این شرکت  به طور تقریبی 21 میلیارد دلار در بیش از 170کشوردر جهان است که 98000 کارمند در 70مراکز تحقیق و تولیدی مشغول به کار هستند

    Electrolux

    الکترولوکس از برترین برندهای لوازم خانگی در جهان است که در سال 1919 تاسیس شد. ساختمان مرکزی این شرکت دراستکهلم، سوئد است. این شرکت به طور سالانه 40 میلیون محصول را در بیش از 150 کشور به فروش می رساند. بیش از 54000 هزار نیرو در الکترولوکس فعالیت می کنند.

    Gree Electric

    شرکت لوازم خانگی گری الکتریک از مهم ترین فعالان در زمینه تولید لوازم خانگی است که در سال 1991در گوانجوچین  تاسیس شد. شرکت الکترولوکس از بزرگترین تولید کننده دستگاه  تهویه مطبوع در جهان است. این شرکت دو دستگاه تهویه مطبوع خانگی و تجاری را به بازار عرضه می کند. از دیگر محصولات این شرکت می توان به چیل، فن کویل، اسپیلیت و دستگاه خنک کننده آب اشاره کرد که با نام های  GREE ،TOSOT ،KINGHOME به بازار عرضه می شود.

    BSH Bosch & Siemens

    از این  شرکت آلمانی می توان به عنوان بزرگترین شرکت های تامین کننده لوازم خانگی در اروپا نام برد. بوش با 43 کارخانه در 13 کشور اروپایی ،آسیایی و آمریکا لاتین و ایالات متحده آمریکا مشغول به فعالیت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر