دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران :

تولید لوازم خانگی ظرفیت فراوانی برای اشتغال زایی دارد

عصر کالا- دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: صنایع تولید لوازم خانگی ظرفیت فراوان برای اشتغال زایی و منابع اولیه قابل دسترس جهت تولید ثروت در کشور دارد.

تولید لوازم خانگی ظرفیت فراوانی برای اشتغال زایی دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما؛ حبیب الله انصاری افزود: صنعت لوازم خانگی ایران با توجه به قدمت زیاد به‌عنوان یکی از مزیت‌های صنعتی کشور شناخته شده و قابلیت رقابت در بازارهای بین‌المللی را دارد.

    وی اظهار داشت: سرمایه گذاری خارجی در این صنعت باید مبتنی بر رشد اقتصادی، ارتقای فناوری، بالا رفتن کیفیت تولید، افزایش فرصت‌های شغلی و صادرات شود در غیر اینصورت موجب تهدید منافع ملی، عمومی و اخلال در اقتصاد کشور و حتی تضییع تولیدات مبتنی بر تولیدات داخلی خواهدشد.

    دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: صنعت لوازم خانگی نسبت به سایر صنایع از گستردگی و تنوع بسیار زیادی برخوردار است از اینرو می‌طلبد دلتمردان نگاهی ویژه به این صنعت داشته باشند.

    وی افزود: سرمایه گذاری‌های خوبی در صنعت لوازم خانگی مبتنی بر مدیریت دانش محور با نگاه به تولیدات صادرات گرا در کشور انجام شده است.

    انصاری بیان داشت: سال‌های اخیر برغم فراهم نبودن فضای مناسب برای تولید و وجود موانع جدی پیش پای سرمایه گذاران وصنعتگران صنعت لوازم خانگی توانسته از لحاظ کیفی و کمی به توفیقات بسیاری دست پیدا کند.

    وی بااشاره به این جمله که بازار لوازم خانگی از رقابتی‌ترین و پررشدترین صنایع ایران است، گفت: صنایع تولید لوازم خانگی دارای پتانسیل فراوان برای اشتغال زایی و منابع اولیه قابل دسترس جهت تولید ثروت در کشور است.

    دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با عنوان این مطلب که بازار لوازم خانگی از جمله حوزه‌های مستعد سود آوری، اشتغالزایی و گردش مالی بسیار برجسته و قابل توجهی در کشوراست، افزود: برای نقش آفرینی موثر این صنعت در سطح اقتصاد داخلی و بین المللی باید از فناوری‌های روز دنیا به نحو شایسته‌ای بهره‌مند جست.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قوانین سرمایه گذاری مشترک باشرکت‌های خارجی در ایران نیازمند بازنگری جدی است، یادآورشد: قوانین باید به نحوی نگارش شود که در راستای توسعه اقتصادی، تامین منافع ملی و عمومی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر