Holo ۳۶۰ ایسر: یک دوربین اندرویدی با قابلیت های یک اسمارت فون

عصر کالا- چند روز پیش ایسر میزبان رویداد بزرگی در نیویورک بود و طیف گسترده ای از محصولات جدید خود شامل لپ تاپ، اسمارت واچ، پروژکتور، نوت بوک و مانیتور را معرفی کرد.

Holo ۳۶۰ ایسر: یک دوربین اندرویدی با قابلیت های یک اسمارت فون
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک شات، در میان محموعه محصولات معرفی شده توسط ایسر، محصولی به چشم می خورد که این کمپانی توضیحات زیادی در خصوص آن ارایه نداده است. دلیل این امر ممکن است این باشد که این دستگاه هنوز یک نمونه اولیه است و ایسر هنوز مطمئن نیست که آیا آن را در بازار ارایه خواهد کرد یا نه.

    این دستگاه Holo 360 ایسر نام دارد که یک دوربین 360 درجه است که از سیستم عامل اندروید برخوردار است. با استفاده از آن، کاربران می توانند تماس های تلفنی نیز برقرار کنند و بنابراین هولو 360 در صورت نیاز به عنوان اسمارت فون هم قابل استفاده است.

    غیر از اینکه این محصول دارای یک نمایشگر لمسی است و از اتصالات LTE و 4G LTE نیز پشتیبانی می کند، اطلاعات دیگری در خصوص هولو 360 ایسر در دست نیست. همانطور که در تصویر می بینید این دستگاه از اندازه بزرگی برخوردار نیست و بیشتر شبیه به یک دوربین کوچک جیبی است تا فبلتی که کارآیی یک دوربین را نیز دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی