چگونه ساعت اصل را از تقلبی تشخیص دهیم!

بورس خرید ساعت اصل کجاست؟

عصر کالا- ساعت اصل موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداختم. ساعت مچی یکی از اکسسوری های بسیار ارزشمند و زیبا در دنیاست. این اکسسوری می تواند هم برای زنان و هم برای مردان استفاده شود. انداختن یک ساعت اصل می تواند استایل شما را بسیار زیبا کند.

بورس خرید ساعت اصل کجاست؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، ساعت مچی اصل موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. ساعت مچی محصولی است که به وفور در بازار وجود دارد. ساعت های مچی فیک و تقلبی بسیار زیاد است حتی برخی از ساعت ها به قدری شبیه به ساعت اصل هستند که تشخیص تقلبی بودن آن ها بسیار سخت است. مشخصاتی وجود دارد که با شناسایی آن ها می توان ساعت اصل را از تقلبی تشخیص داد. ساعت اصل معمولا قیمت بالایی دارد . برای این که افراد علاقه ی زیادی به مارک ها و خرید ساعت اصل دارند افرادی اقدام به تولید ساعت های فیک و تقلبی می نمایند. قیمت این ساعت ها بسیار کمتر از قیمت ساعت اصل می باشد. بنابراین اولین و بارزترین مشخصه تشخیص ساعت اصل از ساعت تقلبی قیمت آن است. در صورتی که قیمت ساعت بسیار کمتر از نمونه اصل باشد مطمئن باشید که آن ساعت به هیچ عنوان اصل نیست.

    به فاکتوری که می گیرید دقت نمایید:

    در صورتی که ساعت اصل خریداری می نمایید حتما باید از فروشنده فاکتور اصل بودن برند را بگیرید. اگر شما ساعت اصل را می خرید باید در فاکتور شما نشان اصل نوشته شود. اگر این مورد در فاکتور شما رعایت نشده باشد ساعت مچی شما اصل نمی باشد. احتمالا فروشنده بهانه ای را برای نداشتن این نشان می آورد ولی شما مطمئن باشید که جنسی که می خرید اصل نیست.

    برای مشاهده انواع مدل ساعت مچی سوئیسی اینجا کلیک کنید.

    ساعت اصل حتما دارای گارانتی بین المللی می باشد:

    تمام ساعت های مچی اصل و برند دارای گارانتی هستند. این گارانتی بین المللی است و در سراسر دنیا می توان در نمایندگی های برند از آن استفاده نمود. در صورتی که فروشنده ضمانت نامه ای را داد که فقط در ایران می توان از آن استفاده نمود مطمئن باشید که ساعت شما تقلبی است. ساعت اصل ضمانت نامه بین المللی دارد که در تمام کشورهای دنیا می توان از آن استفاده نمود.

    برای مشاهده و خرید آنلاین ساعت مچی مردانه اینجا کلیک کنید

    به صدای عقربه های ساعت توجه نمایید:

    ساعت اصل صدای بسیار کمی را دارد. ساعت های برند و اورجینال دارای سیستمی ساده هستند و تقریبا صدای کار کردن عقربه ها به گوش نمی رسد. در صورتی که صدای زیادی را از ساعت مچی شنیدید مطمئن باشید که آن ساعت تقلبی و فیک است. اگر گوش خود را بر روی ساعت اصل بگذارید به سختی صدایی را می شنوید اما ساعت های فیک دارای صدای بسیار بلندتری از آن ها دارند.

    به کد رفرنس توجه زیادی داشته باشید:

    این مورد یک مشخصه بارز دیگر است تا ساعت اصل را از تقلبی تشخیص دهید. پشت ساعت کد رفرانسی وجود دارد که در برند مورد نظر ثبت شده است. با وارد کردن این کد در سایت های معتبر خارجی amazonو یا ebay اطلاعات و توضیحات ساعت شما به نمایش گذاشته می شود، در صورتی که کدی در پشت ساعت وجود ندارد و یا با وارد کردن کد اطلاعات ساعت نمایش داده نمی شود، ساعت شما تقلبی است. کد رفرانس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. حتما در زمان خرید ساعت به آن دقت نمایید. ممکن است افراد متقلب کدی را به عنوان رفرنس پشت ساعت درج نمایند اما در صورتی که آن را در سایت وارد نمایید چنین ساعتی وجود نخواهد داشت و یا مشخصات آن متفاوت است.

    ساعت اصل در برابر آب مقاوم است (حداقل30 متر )

    در پشت ساعت میزان مقاومت آن نسبت به آب حک می شود. تمام ساعت های اورجینال حداقل تا 30 متر می توانند فشار آب را تحمل نمایند. در صورتی که ساعت مقاومتی کمتر از این مقدار را دارا بود، مطمئن باشید که ساعت خریداری شده تقلبی است

    این موارد برای تشخیص ساعت مچی رولکس اصل از تقلبی، تشخیص ساعت اصل کاسیو، تشخیص ساعت اصل سیکو، تشخیص ساعت اصل امگا، تشخیص ساعت اصل رومانسون، تشخیص ساعت اصل سیتیزن، تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی، کارتیر، پتک فیلیپ، فسیل، دیزل، امپریوآرمانی، رادو، سواچ، سون فرایدی، تگ هویر، تیسوت، هابلوت ، دنیل ولینگتون و سایر برند های اورجینال ساعت مچی مهم و ضرروری است.

    حال این سوال در ذهن پیش می آید که ساعت اصل را از کجا می توان خرید؟ برای گرفتن پاسخ این سوال با ما در این مطلب همراه باشید.

    مراکز خرید ساعت مچی کجاست؟

    برای خرید ساعت اصل باید آن را از جایی معتبر خریداری نمایید.

    مجتمع تجاری پالادیوم در تهران یکی از مراکز خرید ساعت اصل است که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید. در این مجتمع چندین نمایندگی معروف وجود دارد. برندهای کاسیو،سواچ ، ساعت امپریو آرمانی و سایر برند های معروف سوییسی در مرکز پالادیوم موجود هستند.

    کوی نصر گیشا در تهران از دیگر مناطقی است که برند های معروف ساعت اصل در آن ها وجود دارد. سوارسکی،سواچ،رادو،تیسوت، ساعت مایکل کورس و سایر برند های اصیل در این منطقه وجود دارد.

    مجتمع تجاری میلاد نور واقع در غرب تهران یکی دیگر از مراکز تجاری است که فروش ساعت های برند و معروف در آن وجود دارد. نمایندگی های لوکسی از مارک های معروف دنیا در این مرکز خرید وجود دارد.

    سایت تجاری پل کالا نیز یک سایت اینترنتی معتبر فروش ساعت های مچی اصل می باشد. شما می توانید به راحتی و بدون صرف وقت بسیار ساعت اصل مورد نظر خود را از این سایت پیدا کرده و خریداری نمایید.

    در آخر چیزی که واضح و مشخص است، این موضوع می باشد که در موقع خرید باید به گارانتی و سایر مشخصه های اصل بودن ساعت توجه بسیار زیادی داشته باشید. همچنین محلی که از آن ساعت اصل خود را می خرید نیز بسیار مهم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر