گردنبند هوشمند Ivy و وظیفه مراقبت از بانوان

عصر کالا- همانگونه که همه می دانیم کشور هندوستان برای زنان دارای امنیت کافی نمی باشد. به همین دلیل گجتی برای محافظت از زنان ابداع شده که در حل این مشکل بسیار راه گشا است.

گردنبند هوشمند Ivy و وظیفه مراقبت از بانوان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، با وجودی که دولت‌ها تلاش بسیاری در انجام اقداماتی در راستای کاهش این حوادث تلخ نظیر آزار و اذیت و تجاوز‌ها می‌کنند، اما همچنان شاهد این چنین رویدادهایی هستیم. به تازگی ایده‌ی خوبی توسط یک استارت‌آپ در سنگاپور مطرح شده است تا زنان احساس امنیت بیشتری کنند و آسوده خاطر باشند که هنگامی که نیاز به کمک دارند بتوانند آن را اعلام کنند.

    یک گردن‌بند 75 دلاری به نام Ivy ، محصول شرکت Smart future، طراحی شده است که به یک گوشی هوشمند متصل می‌شود. زمانی که به آن ضربه بزنید، به صورت خودکار با پلیس تماس میگیرد. به هنگام ضرورت صدا هم ضبط می‌کند. این شرکت در حال حاضر در کشور هندوستان با ارگان ها و سازمان‌های مردم نهاد و پلیس همکاری می‌کند.

    پلیس هندوستان چندی پیش اعلام کرده بود که کلیه گوشی‌های فروخته شده در این کشور باید دارای دکمه‌ی تماس اضطراری باشند.

    این گردن‌بند دارای رنگ‌های متفاوتی بوده و متناسب با سلیقه هندی‌ها نیز طراحی آن انجام شده است. از این گردن‌بند می توان به‌عنوان دست‌بند هم استفاده کرد. طول عمرباطری آن به مدت 6 ماه است و از باتری‌های قابل تعویض استفاده می‌کند.

    به غیر از گردن‌بند Ivy، شرکت Smartfuture روی تندرستی مردم هم در کشور هندوستان کار می‌کند و قسمتی از دستمزد پزشکان را پرداخت می‌کند تا فشار بیماران را با قیمت مناسب‌تری بسنجند. با استفاده از API شرکت Smartfuture سوابق بیمار در سرورهای دولتی نگهداری می‌شوند و در صورتی که اختلاف و تفاوتی در حال بیمار مشاهده گردید، به سرعت به او اطلاع داده خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر