با وجود تبلیغات گسترده عرضه‌کنندگان تلویزیون برای تکنولوژی‌های جدید؛

۴۲ اینچی های LED پرفروش ترند

عصر کالا- بازار خرید و فروش کالاهای صوتی و تصویری در آخرین هفته های سال ۹۶ همچنان راکد است.

۴۲ اینچی های LED پرفروش ترند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فناوران، به گفته فعالان بازار اگر چه شرکت های عرضه کننده و نمایندگی های فروش جشنواره های ویژه نوروزی برای تلویزیون ها در نظر گرفته اند؛ اما همچنان در بازار از تقاضا خبری نیست.
    علی سالاری، یکی از فعالان بازار کامپیوتر در این زمینه می گوید: اگر چه شرکت های عرضه کننده تخفیف های دست کم 200 هزار تومانی برای تلویزیون ها در نظر گرفته اند؛ اما از آنجا که هدایای خوب به تلویزیون های گران قیمت تعلق می گیرد، این پروموشن ها تاثیری بر روند تقاضا از بازار نداشته و در نتیجه بازار تلویزیون به شدت بی رونق است.
    این فعال بازار همچنین افزود: با وجود تبلیغات گستنرده برندها برای تلویزیون های سایز بزرگ و تکنولوژی های جدید، این تلویزیون 42 تا 47 اینچی هستند که بیشترین فروش را دارند و نمونه های سایز بزرگ اقبال چندانی در بازار ندارند.
    یکی دیگر از فعالان بازار تلویزیون هم با تایید گفته های همکارش می گوید: تلویزیون های 47 اینچ LED در حال حاضر فروشی نسبی در بازار دارند و سایر نمونه های تلویزیون و به ویژه نمونه ها منحنی فروش بسیار کمی دارند.
    به گفته کارشناسان، در شرایط فعلی شاید بهتر بود شرکت های عرضه کننده با توجه به نیاز بازار برای کالاها هدیه ضمن خرید در نظر می گرفتند، نه بر اساس موجودی و قیمت کالاها. به گفته آنها جالب اینجاست که شرکت های عرضه کننده سال هاست از این سیاست تکراری در زمینه ارایه پروموشن تبعیت می کنند و این درحالی است که نتیجه ای هم نمی گیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر