تلویزیون ۲۶۲ اینچی دو میلیارد تومانی +عکس

عصر کالا- بزرگترین تلویزیون دنیا با کیفیت تصویر ۴K و ۲۶۲ اینچ صفحه نمایش توسط شرکت C Seed رونمایی شد. به نقل از گیزمگ، “C Seed” یک برند لوازم خانگی معروف در دنیای الکترونیک نیست، اما محصولی تولید کرده است که بسیاری از برندهای معتبر تلویزیون خانگی از پس تولید آن بر نمی‌آیند. این تلویزیون با […]

تلویزیون ۲۶۲ اینچی دو میلیارد تومانی +عکس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیزمگ،  C Seed  یک برند لوازم خانگی معروف در دنیای الکترونیک نیست، اما محصولی تولید کرده است که بسیاری از برندهای معتبر تلویزیون خانگی از پس تولید آن بر نمی‌آیند.

     این تلویزیون با 262 اینچ قطر دارد؛ یعنی بیش از 6٫5 متر قطر نمایشگر بزرگترین صفحه نمایش عریض دنیا با کیفیت 4K است و البته به تناسب اندازه‌اش از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

    برند اتریشی “C Seed” با ساخت تلویزیون‌های بزرگ و گران قیمت بیگانه نیست. این شرکت که در وین اتریش واقع شده است جایزه “بهترین بهترین‌ها”ی طراحی را با همکاری گروه طراحی “پورشه” (Porsche)  در سال 2012 با طراحی یک مانیتور LED 201 اینچی شهری به دست آورد.

    مدل جدید این شرکت خانگی می‌باشد و برای استفاده در فضای آزاد و شهری طراحی نشده است.

    شرکت “C Seed” این بار از شرکت  L-Acoustics  که متخصص سیستم‌های صوتی همراه تلویزیون‌ها است، کمک گرفته است.

     تلویزیون جدید این شرکت از 6 تا 10 اسپیکر سینمای خانگی بهره می‌برد و به تناسب اینکه کاربر در حال تماشای چه نوع برنامه یا موسیقی است، صدای این سینمای خانگی تنظیم می‌شود.

    این تلویزیون عظیم الجثه با 6٫65 متر قطر، 6٫14 متر طول و عرض 2٫57 متری و قدرت نمایش با وضوح 4K تفاوت بزرگی را در صنعت طراحی و تولید تلویزیون رقم زده است.

    این تلویزیون 262 اینچی از فناوری  black LED  با ارائه نسبت کنتراست 5000 به 1 بهره می‌برد.

    شرکت “C Seed” تقریبا به طور کامل لبه‌های تلویزیون را از سه طرف از بین برده است و شما با یک صفحه نمایش کامل بدون اضافات روبرو هستید. این تلویزیون تنها از یک لبه 15 سانتی متری در پایین صفحه نمایش بهره می‌برد که شاید به عنوان تنها نقص طراحی آن شمرده شود.

     این تلویزیون همراه با یک پوشش پارچه‌ای عرضه می‌شود که با فشار یک دکمه روی ریموت دستگاه روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد. این پارچه مزین به یک نقاشی با کیفیتی همسان با کیفیت 4K تصویر تلویزیون است.

    برای نصب این تلویزیون روی دیوار به نگه‌دارنده‌های (براکت) قوی نیاز است چراکه 800 کیلوگرم وزن دارد.

    جالب است بدانید که فقط هزینه نصب این تلویزیون 35 هزار یورو است!

    قیمت تلویزیون حداکثر 490 هزار یورو است و این بدان معنی است که خرید این تلویزیون و متعلقات و هزینه نصبش بیش از نیم میلیون یورو(دو میلیارد و 125 میلیون تومان) هزینه در بر دارد.

    اگر حساب بانکی‌تان کفاف می‌دهد،  C Seed 262  اکنون قابل خرید و در دسترس است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر