نخستین تلویزیون ۲۹۲ اینچی دنیا عرضه شد

عصر کالا- سامسونگ از عرضه یک تلویزیون غول پیکر ۲۹۲ اینچی خبر داده است که بر روی دیوار نصب می شود. تا به حال تولید چنین تلویزیون بزرگی در دنیا سابقه نداشته است.

نخستین تلویزیون ۲۹۲ اینچی دنیا عرضه شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از فارس، سامسونگ از عرضه یک تلویزیون غول پیکر 292 اینچی خبر داده است که بر روی دیوار نصب می شود. تا به حال تولید چنین تلویزیون بزرگی در دنیا سابقه نداشته است. این تلویزیون که The Wall Luxury Micro LED TV نام دارد از یک ماه دیگر یعنی ماه جولای قابل خریداری خواهد بود.

    سامسونگ قبل از این هم نمایشگرها و تلویزیون های بزرگی را تولید کرده و در معرض دید علاقمندان قرار داده بود. به عنوان مثال، می توان به تولید یک تلویزیون 146 اینچی اشاره کرد که سال گذشته در نمایشگاه سی ای اس در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

     

    این شرکت امسال و یک ماه قبل یک تلویزیون 219 اینچی را هم تولید کرده بود و حالا با نمایش مدلی 292 اینچی چشم ها را به خود خیره کرده است. این تلویزیون ال ای دی عملا تجربه دسترسی به پرده سینما را در منزل برای علاقمندان به ارمغان می آورد.

    شرکت سازنده از شفافیت و وضوح تصویری بالای این تلویزیون خبر داده و توزیع جهانی آن را تایید کرده است. این تلویزیون از دقت 8K برخوردار است و قرار است مدل های کوچک تری از آن و از جمله مدل 73 اینچی این تلویزیون هم عرضه شود.

    بهره مندی از فناوری Quantum HDR و نرخ تازه سازی صفحه 120 هرتز از جمله دیگر امکانات این تلویزیون است. در این محصول از موتور هوشمند Quantum Processor Flex نیز استفاده شده که کیفیت تصویر را بر مبنای محتوای آن در هر صحنه ارتقا می بخشد. سامسونگ عمر مفید این تلویزیون را 11.5 سال اعلام کرده، البته قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر