تلویزیون نیم میلیون یورویی ساخته شد

عصر کالا- یک شرکت اتریشی بزرگترین تلویزیون ۴K جهان را ساخته است. هزینه این تلویزیون با طول و عرض آن به ترتیب ۶.۱۴ و ۲.۵۷ متر ، نیم میلیون یورو است!

تلویزیون نیم میلیون یورویی ساخته شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از نیواطلس، C Seed در دنیای تولید تجهیزات الکترونیک نام شناخته شده ای نیست. البته خانواده های کمی می توانند محصولات این کارخانه را بخرند. این شرکت که مقر آن در وین است، تلویزیون های گرانبها می سازد.
    این شرکت به تازگی یک تلویزیون با قطر 6.65 متربه نام C Seed262 ساخته که بزرگترین تلویزیون 4K دنیا به حساب می آید.C Seed262با همکاری شرکت L-Acoustics ساخته شده است. در حقیقت سیستم صوتی همراه تلویزیون نتیجه همکاری این دو شرکت است. سیستم صوتی مذکور دارای 6تا 10 بلندگوی با کیفیت است که فرد می تواند تعداد آن را انتخاب کند.

    طول این تلویزیون 6.14 متر و عرض آن 2.57 متر  و وضوح تصویر آن نیز 4096 در 1716 پیکسل است. همچنین در C Seed262  از  فناوری ال ای دی سیاه استفاده شده است.

    سه ضلع این تلویزیون لبه ندارند و فقط یک لبه سیاه به عرض 15 سانتی متر در بخش پایین دستگاه وجود دارد.

    جالب آنکه C Seed262دارای یک صفحه سینمایی است که با فشردن دکمه ای روی کنترل از راه دور جمع و باز می شود. همچنین دارای یک سرور رسانه ای4K است که درون آن ساخته شده است. وزن آن نیز حدود 800 کیلوگرم تخمین زده می شود.

    هزینه کل خرید و نصب این دستگاه بیش از نیم میلیون یورو است!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر