ون مجهز به تلویزیون ۴۰ اینچی را ببینید

عصر کالا- یک شرکت خودروسازی به تازگی طرح اولیه ونی را منتشر کرده که در آن یخچال، قهوه ساز و یک تلویزیون ۴۰ اینچی وجود دارد.

ون مجهز به تلویزیون ۴۰ اینچی را ببینید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از نیواطلس، شرکت براباس طرح اولیه خودروی V-Class Business Lounge را ارائه کرده که در آن یخچال، قهوه ساز و یک سیستم سرگرمی کامل وجود دارد.

    در اصل قلب  این ون  سیستم کنترل پنل لمسی براباس است. این سیستم کنترل یک صفحه لمسی است که در اختیار دو سرنشین بخش عقبی خودرو قرار می گیرد. این پنل در خارج خودرو نیز قابل دسترسی است، بنابراین  مسافران می توانند حتی قبل از آنکه وارد خودروشوند، تنظیمات دلخواه خود را در سیستم وارد کنند.

    مسافران می توانند حالت صندلی خود را تنظیم کنند. می توان صندلی ها را در وضعیت خوابیده یا کاملا نشسته تنظیم کرد. همچنین صندلی های هوشمند خودرو مجهز به دستگاه ماساژ، گرمکن و تهویه هستند. تمام این تنظیمات را می توان در صفحه کنترل لمسی وارد کرد. همچنین هر صندلی مجهز به یک زیرپایی الکترونیکی است که پاهای مسافر خسته نشود.

    در این خودرو برای یک سیستم پارتیشنی الکترونیکی وجود دارد که درحقیقت تلویزیونی 40 اینچی است. این پارتیشن  فضای جداگانه ای برای مسافران ایجاد می کند.

    در V-Class Business Lounge اینترنت LTE نیز فراهم شده است. کنار هر صندلی نیز مکانی برای شارژ تلفن همراه تعبیه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر