لوکس و غیر معمول؛ تلویزیون جدید Loewe

عصر کالا- شرکت آلمانی Loewe یک تولید کننده فاخر و لوکس است که به تولید سیستم های صوتی و تصویری می پردازد. قیمت تلویزیون های این شرکت به حدی بالا است که خرید آن را حتی برای کشورهای توسعه یافته نیز دشوار کرده است.

لوکس و غیر معمول؛ تلویزیون جدید Loewe
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۰۰

    طراحی خاص ظاهری، استفاده از متریال های با کیفیت، بردهای الکترونیکی که عمدتا از مدار های دیجیتال بهره می برند، آمپلی فایر و سیستم صوتی پر توان و با کیفیت بالا و کیفیت تصویر مثال زدنی از جمله ویژگی های تلویزیون های این کمپانی است. با همه این ها، برای خرید این محصولات باید با دست پر باشید! و اما Loewe به تازگی یک سری از تلویزیون های OLED خود را رونمایی کرده است و اینبار تصمیم به ارائه یک محصول با قیمتی گرفته است که بخش بیشتری از مردم قادر به خرید آن باشند. Loewe در حال حاضر 4 مدل OLED در بازار است که با عناوین bild 9, bild 7, bild 5 و bild 4 شناخته می شوند. Loewe bild 4 OLED سری جدید تلویزیون های این شرکت است که همچنان از فناوری OLED بهره می برد.

    این تلویزیون می تواند دقت 4K را نمایش داده و از 3 فرمت Dolby Vision, HDR10 و HLG نیز پشتیبانی نماید. پنل اصلی را شرکت کره ای LG.Display تولید کرده است که از نوع مدل های بهبود یافته ی 2017 است. سیستم صوتی توانمند این تلویزیون دارای یک آمپلی فایر 80 واتی است و دارای قابلیت شبیه سازی صدای 5.1 است. همچنین 4 ورودی HDMI نیز در پنل I/O به چشم می خورد. شاید فکر کنید که Loewe bild 4 OLED به عنوان ارزان ترین تلویزیون OLED این شرکت دارای قیمت مناسبی است؛ اما این تلویزیون که تنها در سایز 55 اینچ تولید می گردد، با قیمت 3000 یورو راهی بازار می گردد.

    تمامی OLED های  Loewe دارای یک هارد دیسک جهت ضبط برنامه های پخش شده هستند؛ اما این مدل فاقد این قطعه بوده و برای ثبت این موارد باید از حافظه های USB استفاده کرد. این تلویزیون به فناوری پیشرفته تصویری Dolby Vision مجهز است که البته تا کنون فیلم های زیادی با این فناوری تولید نشده، اما در آینده شاهد محتوای بیشتری خواهیم بود. به رسم گذشته، Loewe از بلندگوهای Bang & Olufsen بهره گرفته است. این مدل به فناوری بلوتوث و Wi-Fi نیز مجهز شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر