تولید تلویزیون غول پیکر ۷۰ اینچی

عصر کالا- شرکت شارپ از تولید و عرضه تلویزیون های غول پیکر ۷۰ اینچی به بازارهای اروپایی خبر داده است. دقت این تلویزیون ها ۸K یا ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل است.

تولید تلویزیون غول پیکر ۷۰ اینچی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, فروش این تلویزیون ها در ژاپن و چین از چندی قبل شروع شده بود و حالا عرضه آنها در کشورهای اروپایی با قیمت 11199 یورو آغاز شده است.

    این تلویزیون با عنوان رسمی LV-70X500E به بازار می آید و هنوز زمان عرضه رسمی آن در آمریکا و دیگر نقاط جهان اعلام نشده است.

    اگر چه تلویزیون یادشده شفافیت، دقت و وضوح بصری بسیاری بالایی دارد، اما پرداخت چنین مبلغ کلانی برای خرید آن منطقی به نظر نمی رسد، به خصوص که در حال حاضر محتوای ویدئویی و چندرسانه ای بسیار محدودی در جهان با چنین دقتی فیلم برداری و تولید می شود. از این جهت شاهد هنوز زمان مناسب برای خرید چنین تلویزیون هایی دربسیاری از نقاط دنیا فرا نرسیده باشد.

    میزان درخشندگی تصاویر این تلویزیون به 400 کاندلا در هر متر مربع(cd/m2) می رسد که در زمان نمایش تصاویر با کیفیت HDR10 این رقم به 1000 کاندلا در هر متر مربع افزایش می یابد.

    برای پخش تصاویر با کیفیت 8K باید از چهار کابل ارتباطی HDMI 2.0 با پهنای باند 8K/60Hz استفاده کرد. همچنین می توان عکس هایی با دقت 33 مگاپیکسل را با جزئیات کامل بر روی این تلویزیون مشاهده کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر