هایسنس و معرفی نخستین تلویزیون ۴۵ اینچی LED بازار با رزولوشن ۴K

عصر کالا- کمپانی چینی هایسنس به عنوان تولید کننده محصولات ارزان ولی کاربردی، به تازگی از تلویزیون LED جدیدی رونمایی کرده که نخستین دستگاه در دنیا با ابعاد ۴۵ اینچی و رزولوشن ۴K است.

هایسنس و معرفی نخستین تلویزیون ۴۵ اینچی LED بازار با رزولوشن ۴K
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، البته پیش از این تلویزیون هایی با ابعاد 43 یا 48 اینچی به بازار معرفی شده بودند اما به گفته شرکت سازنده، محصول جدید مشتریانی را هدف قرار داده که تلویزیون های 40 اینچی را کوچک دانسته و فضای کافی نیز برای نمونه های 50 اینچی در اختیار ندارند.

    تلویزیون هایسنس با استفاده از فناوری HLG، محتوای HDR را به صورت زنده پخش می کند
    دستگاه مورد بحث با کد «45N5750» شناخته شده و تقریباً تمام امکانات یک تلویزیون مدرن را به همراه دارد. رزولوشن 4K UHD و پشتیبانی از فناوری های HDR10 و HLG (برای تماشای محتوای HDR به صورت زنده) نمایش تصویری با کیفیت را تضمین کرده و امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای یا کابل اِترنت نیز امکان دسترسی به خدماتی مانند نتفلیکس، یوتوب، آمازون پرایم و مرورگر اینترنت را فراهم می کند.

    تلویزیون 700 دلاری هایسنس همچنین از ویژگی «Anyview Cast and Stream» نیز برخوردار بوده که امکان استریم محتوای تصویری از طریق موبایل و تبلت را به صورت زنده در تلویزیون فراهم می کند.

    در نهایت لازم به ذکر است که 45N5750 از یک چیپست چهار هسته ای با مشخصات نامعلوم برای پردازش امور استفاده می کند که به احتمال زیاد، قدرت کافی برای پاسخگویی به نیاز کاربران را در اختیار خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر