رونمایی از تلویزیون جدید اپل

عصر کالا- بر اساس گزارش های منتشر شده، شرکت اپل در کنار معرفی نسل جدید گوشی‌های آیفون و ساعت هوشمند، از تلویزیون اپل‌ ۴K در ماه سپتامبر سال جاری رونمایی خواهد کرد.

رونمایی از تلویزیون جدید اپل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، انتظار می‌رود این محصولات جدید توسط شرکت اپل بطور رسمی طی یک رویدادی در ماه سپتامبر سال جاری اپل معرفی و رونمایی شوند.

    طی چند ماه گذشته، جزئیات مختلفی در مورد نسل جدید تلویزیون های اپل‌ افشا شده است. در اوایل ماه اوت، گفته شد که این تلویزیون اپل‌ از دالبی ویژن و اچ‌دی‌آر 10 پشیبانی می کند.

    بر اساس اعلام بلومبرگ، این تلویزیون اپل ( اپل تی‌وی) جدید به یک پردازنده‌ با سرعت بالا مجهز است  که امکان استریم محتوا با رزولوشن 4k را فراهم می‌کند. با اینکه امروزه قیمت تلویزیون‌های  4k رو به کاهش است، اما لازم به ذکر است که همه‌ آنها از محتوای HDR پشتیبانی نمی‌کنند.

    در تلویزیون جدید اپل امکان پخش و استریم برخی از محتوای اورجینال شبکه‌ معروف NetFlix با فناوری HDR10 و با پشتیبانی از دالبی ویژن وجود دارد؛ اما با توجه به اینکه اخیرا تعدادی فیلم با کیفیت4K  HDR در iTunes انگلستان پخش شده است، می‌توان گفت که اپل برای استریم محتوای 4K و HDRدر نسل جدید تلویزیونهایش اعلام آمادگی کرده است. بلومبرگ گزارش کرده است که این غول تکنولوژی، با استودیوهای فیلم‌سازی مذاکراتی را آغاز کرده تا بتواند نسخه‌ی 4K فیلم‌ها را توسط iTunes در اختیار کاربران قرار دهد.

    یکی از محدودیتهایی که نسخه کنونی و پیشین تلویزیون اپل داشت، این بود که تنها می توانست محتوای از قبل تولید شده را پخش کند و امکان پخش محتوای زنده را نداشت. اپل هم اکنون با معرفی و رونمایی نسخه جدید این تلویزیون، قصد دارد محتوای زنده بیشتری را در اختیار و دسترس کاربران خود قرار بدهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر