باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ دنیا روانه بازار شد

عصر کالا- شرکت ایسر لپ تاپی را روانه بازار کرده است که می‌توان آن را باریک‌ترین، سبک‌ترین و قابل حمل‌ترین لپتاپ دنیا دانست.

باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ دنیا روانه بازار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، هر چند این لپ تاپ از نظر طراحی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی نیست، اما چون ضخامت کمتری نسبت به سایر لپ تاپ‌ها به خصوص در بخش صفحه تراک پد دارد توجه همه را به خود جلب کرده است.

    ضخامت سوئیفت 7 ایسر فقط 9.9 میلیمتر است. در حالی که تازه‌ترین مدل لپ تاپ مک بوک که توسط اپل با تبلیغات زیاد عرضه شد 1.4 سانتیمتر ضخامت دارد.

    این لپتاپ 1.1 کیلوگرم هم وزن دارد. سبکی آن به اندازه‌ای است  که ممکن است گاهی اوقات فکر کنید آن را در کیف یا کوله پشتی‌تان به همراه ندارید و در خانه جا گذاشته‌اید.

    از جمله ویژگی‌های این لپ تاپ دو پورت USB-C 3.1 و یک جک هدفون 3.5 میلیمتری است. سوئیفت 7 قابلیت نصب کارت حافظه، USB-C و غیره را ندارد.

    نمایشگر غیر لمسی 13.3 اینچی فوق دقیق، پردازنده اینتل Core i5 و 1.2 گیگاهرتزی، 256 گیگابایت حافظه داخلی اس.اس.دی و 8 گیگا بایت ویژگی‌های دیگر این لپتاپ 1099 دلاری هستند.

    مسلما این لپ تاپ برای وبگردی، تماشای فیلم و ویدئو و حتی تدوین مجموعه‌های عکس و فیلم هم مناسب است، اما از آن برای اجرای برنامه‌های سنگین‌تر نمی‌توان استفاده کرد.

    عمر باتری این لپ تاپ هشت ساعت است که نسبتا مناسب به نظر می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر