سازگاری با هدست واقعیت مجازی؛

این لپ تاپ نیاز علاقمندان به بازیهای ویدئویی را برآورده می‌کند

عصر کالا- یک شرکت مرتبط به فناوری ارتباطات و اطلاعات از طراحی و عرضه لپ تاپ ویژه ای موسوم به Razer Blade Pro برای برطرف کردن نیازهای علاقمندان به بازی های ویدئویی خبر داده است.

این لپ تاپ نیاز علاقمندان به بازیهای ویدئویی را برآورده می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از مهر، این لپ تاپ 17 اینچی توسط شرکت سازنده رایانه ای رومیزی در درون لپ تاپ شما لقب گرفته که اشاره ای به توان بالای پردازش آن است.

    در لپ تاپ یاد شده از تراشه گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1080 استفاده شده که باعث می شود توان پردازش آن از  Razer Blade چهارده اینچی که دارای پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX1060 است، بیشتر شود.

    ضخامت این لپ تاپ تنها 2.2 سانتیمتر است و وزن آن هم 3.5 کیلوگرم اعلام شده که با توجه به امکانات متنوع سخت افزاری که دارد قابل قبول است.

    نمایشگر G-Sync IGZO و فوق دقیق 4K این لپ تاپ با پشتیبانی از Razer Chroma عرضه شده است. این بدان معناست که کاربران می توانند صفحه کلید و trackpad  را بنا بر سلیقه خود از میان 16 میلیون رنگ متنوع رنگ بندی کنند. 32 گیگابایت رم DDR4 با سرعت 2133 مگاهرتز و پردازنده چهار هسته ای Core i7-6700HQ اینتل با سرعت 3.5 گیگاهرتز از جمله دیگر امکانات سخت افزاری این لپ تاپ است.

    سیستم عامل این لپ تاپ ویندوز10 و 64 بیتی است و سه نوع حافظه 512گیگابایتی، یک ترابایتی و دو ترابایتی بر روی آن قابل نصب است.

    صفحه کلید این لپ تاپ به گونه ای طراحی شده که با فشار کم دستورات را منتقل می کند و لذا برای اجرای انواع بازی های ویدئویی قابل استفاده است. قرار است این محصول با هدست های مختلف واقعیت مجازی مانند HTC Vive و Oculus Rift سازگاری داشته باشد تا اجرای بازی های سه بعدی از این طریق ممکن شود.

    در لپ تاپ یاد شده سه فن خنک کننده نصب شده و اداپتور قدرتمند250 واتی هم انرژی آن را تامین می کند. سه پرت USB-Type-C و سه پرت یو اس بی 3، پرت HDMI 2.0 و امکان نصب کارت حافظه از جمله دیگر ویژگی های لپ تاپ یاد شده است. قیمت نهایی این لپ تاپ اعلام نشده، اما بعید است زیر3500 دلار باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر