لپ تاپی خیره کننده که در تعداد محدود تولید می گردد (Dell Precision ۵۵۲۰)

عصر کالا- کمپانی دل (Dell) از جمله سازندگان بسیار قدیمی و مطرح انواع نوت بوک و الترابوک است؛ این شرکت به مناسبت جشن ۲۰ سالگی لپ تاپ های Dell Precision ، یک نسخه ی ویژه از این لپ تاپ را تولید و راهی بازار کرده است.

لپ تاپی خیره کننده که در تعداد محدود تولید می گردد (Dell Precision ۵۵۲۰)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار، لپ تاپ های Dell Precision  به واقع محصولاتی در دسته بندی ایستگاه کاری هستند که با هدف کاربردهای سنگین و طولانی مدت تولید شده اند. 20 سال از تولید نخستین نوت بوک Dell Precision می گذرد و نسخه ی جدید آن با نام Dell Precision 5520، در تعداد محدود به تولید می رسد. جالب است بدانید که ضخامت این نسخه ی سفارشی، تنها 11.1 میلی متر است؛ با این وجود این محصول سخت افزارهای بسیار توانمندی را حمل می کند.

    صفحه نمایش 15.4 اینچی آن از دقت 2160×3840 پیکسل برخوردار است و دل از یک پنل IGZO استفاده کرده است. پنل های IGZO پیش از این نیز در نوت بوک های گیمینگ RAZER استفاده شده است. قلب تپنده ی لپ تاپ ایستگاه کاری دل را یک CPU نسل هفتمی با نام Core i7-7820HQ عهده دار است که اوج فرکانسی 3.9 مگابایت را در کنار 8 مگابایت حافظه کش L3 به همراه دارد. دل از 32 گیگابایت رم DDR4 بهره گرفته است و پردازش های گرافیکی در این محصول بر عهده کارت گرافیک قدرتمند کلاس Workstation با نام NVIDIA Quadro M1200 است. فضای ذخیره سازی از 256 گیگابایت SSD M.2 از نوع NVME آغاز و تا 1 ترابایت نیز خواهد رسید. این نوت بوک به یک باتری با توان بالا، 97 وات در ساعت، مجهز شده است. Dell Precision 5520 دارای فناوری ExpressCharge و سیستم عامل ویندوز 10 64 بیتی از نوع Pro است. این محصول خاص و منحصر به فرد که در تعداد محدود نیز تولید می گردد، با قیمت پایه 2179 دلار وارد بازار شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر