حضور ایسر در الکامپ گیمز با لپ تاپ های سری گیمینگ

عصر کالا- ایسر در نمایشگاه الکام گیمز که هم‌اکنون در مجموعه‌ی باغ کتاب تهران در حال برگزاری است، با لپ‌تاپ‌های سری گیمینگ شرکت کرده است.

حضور ایسر در الکامپ گیمز با لپ تاپ های سری گیمینگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، ایسر با همکاری سازگار ارقام در حاشیه‌ی نمایشگاه الکامپ گیمز در مجموعه‌ی باغ کتاب تهران، نشستی برگزار کرد. در نشست خبری ایسر، سعید فرازمند، مدیر فروش ایسر در ایران و خاورمیانه اعلام کرد:

        آغاز فعالیت ایسر به 40 سال پیش در تایوان بازمی‌گردد. این کمپانی مدت‌‌زمان زیادی جزو پیشروان تجارت الکترونیک بود و سعی کرد در بخش لپ‌تاپ و کامپیوتر رومیزی حضوری پررنگ داشته باشد.

    به گفته‌ی فرازمند، محصولات ایسر در حال حاضر شامل نوت‌بوک‌های اسپایر، سوئیفت، اسپایر اسپین و Predator هستند. ایسر قصد دارد در نام‌گذاری محصولاتش تغییراتی ایجاد کند و به‌همین دلیل می‌خواهد از اعداد استفاده کند؛ مثلا اسپایر 1، 3، 5 و 7 که هرچه عدد آن بالاتر برود، نشان از ارتقاء کیفیت و مشخصات دستگاه دارد. بر این اساس سری سوئیفت، اسپین و Predator نیز همین روند را ادامه خواهند داد و سری 7 سبک‌ترین و بهترین نسخه خواهد بود.

    فرازمند همچنین اعلام کرد که ایسر عرضه‌ی محصولات تبلت اندروید را عقب انداخت؛ زیرا در این بخش، بازار اشباع بود. بسیاری از مردم خواهان قیمت پایین هستند، اما ایسر به دنبال عرضه‌ی محصول با بهای کم نیست، پس تلاش می‌کند در این بخش وارد نشود و تمرکز خود را روی تبلت‌های ویندوزی قرار دهد که در حال حاضر سهمی بالاتر از 30 درصد را در اختیار دارند. این تبلت‌ها با نام سوئیچ راهی بازار شده‌اند و در این مجموعه، سوئیچ 7 بهترین نمونه از این سری است.

    فرازمند معتقد است که از دو تا سه سال پیش تغییراتی در بازار ایجاد شده و شرکت‌ها اقدام به تحولاتی در سری گیمینگ کردند تا مدل‌های حرفه‌ای‌تری بسازند. در همین راستا ایسر تصمیم گرفت تغییراتی در محصولات خود ایجاد کند؛ مثلا دستگاه‌های اسپایر 7 بهترین مشخصات و تنوع را دارند. بر این اساس ایسر به تعداد و تنوع محصولات معمولی، لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم تولید می‌کند.

    بر اساس گزارش مدیر فروش ایسر، دستگاهی که فقط با مشخصات گیمینگ توسط ایسر عرضه می‌شود، دارای سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌ای است و این محصولات به نسبت تمام رقبا دمای کمتری تولید می‌کنند و این موضوع یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های سری گیمینگ ایسر به شمار می‌رود.

    فرازمند اعلام کرد که دو نسل از جدیدترین لپ‌تاپ‌های سری پردتور طی ماه آینده به بازار ایران عرضه خواهد شد که یک دستگاه گیمینگ با 16 میلی‌متر ضخامت و طراحی شیک و کارت گرافیک 1070 انویدیا است که به نوعی یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ اولترا در دنیا به شمار می‌رود. لپ‌تاپ‌های ایسر در ایران با نمایندگی شرکت سازگار ارقام به ‌فروش می‌رسند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر