آغاز فروش Razer Blade Stealth و Blade در ایالات متحده

عصر کالا- شرکت ریزر پیش از آن که اینتل پردازنده های نسل هشتمی کافی لیک خود را معرفی کند، دو مدل از لپتاپ های اخیرا معرفی شده با پردازنده نسل هفتمی کبی لیک را در بازار ایالات متحده عرضه کرد.

آغاز فروش Razer Blade Stealth و Blade در ایالات متحده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار، این دو مدل نوت بوک 13 اینچی Blade Stealth و 14 اینچی Blade بوده که به بازار موردبحث راه پیدا کردند.

    Blade Stealth دارای مشخصاتی چون پردازنده Core i7-7500U اینتل، حافظه SSD با ظرفیت 1 ترابایتی، حافظه رم 16 گیگابایتی، گرافیک مجتمع Intel HD Graphics 620 و صفحه نمایش 13 اینچی 4K می شود.

    در سوی دیگر Blade از پردازنده Core i7-7700HQ اینتل، تراشه گرافیکی GeForce GTX 1060 انویدیا، حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی، حافظه رم 16 گیگابایتی و صفحه نمایش 4K بهره می برد.

    Blade Stealth با قیمت 1399 دلار و Blade با قیمت 2399 دلار به فروش می رسد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت ریزر مراجعه کنید.

    انتظار می رود با معرفی پردازنده نسل هشتمی اینتل، ریزر نیز به سرعت از لپتاپ های خود با این پردازنده قدرتمندتر و بهینه تر رونمایی کند. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر