منتظر لپ تاپ های گیمینگ خوش قیمت HP Omen باشید

عصر کالا- چندی پیش شرکت اچ پی (HP) دو نوت بوک از سری گیمینگ Omen را با عناوین Omen ۱۵ و Omen ۱۷ را با کارت گرافیک GeForce GTX ۱۰۶۰ Max-Q معرفی کرده بود و اینک با خبر شدیم که این شرکت لپ تاپ های میان قیمت-گیمینگ جدیدی را راهی بازار می کند.

منتظر لپ تاپ های گیمینگ خوش قیمت HP Omen باشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار، HP با هدف تولید نوت بوک هایی که از سخت افزار مناسب، مدرن و به روز استفاده کرده و با قیمت مناسب راهی بازار می شوند، دو نوت بوک را به سری Omen اضافه کرد. هر دو لپ تاپ از پردازنده های نسل هفتم اینتل، موسوم به Core i7-7700HQ استفاده می کنند. آخرین مدل های معرفی شده از این محصول، کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti را به عنوان قلب پردازش های گرافیکی حمل می کنند.

    نسخه 17.3 اینچی با قیمت 1560 دلار راهی بازار شده است و پیکربندی سخت افزاری آن شامل 12 گیگابایت رم DDR4، یک هارد دیسک با ظرفیت 1 ترابایت و یک SSD با ظرفیت 128 گیگابایت است. همچنین مدل ارزان تر، دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی است که با قیمت 1430 دلار به فروش می رسد؛ از نظر سخت افزار، هر دو محصولات قطعاتی مشابه را حمل می کنند، با این وجود مدل 15.6 اینچی از 8 گیگابایت رم DDR4 برخوردار است. بسیاری از شرکت ها تولید لپ تاپ های گیمینگ با  قیمت کمتر را آغاز کرده اند؛ از جمله آنها می توان به لپ تاپ MSI GP72 نیز اشاره کرد. هر دو لپ تاپ به زودی راهی بازار آسیا خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر