معرفی لپ تاپ های دارای بیشترین عمر باتری

عصر کالا- در این مطلب به معرفی لپ تاپ هایی که دارای بیشترین عمر باتری هستند، می پردازیم. عمر باتری تمام لپ تاپ های معرفی شده در این مطلب بیش از ۱۰ ساعت است. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی لپ تاپ های دارای بیشترین عمر باتری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کلیک ، عمر باتری لپ تاپ ها یکی از ملاک های مهم برای انتخاب آن ها است؛ اگر یک لپ تاپ از عمر باتری خوبی برخوردار نباشد، هر چقدر هم که دارای مشخصات و ویژگی های خوبی باشد، باز هم گزینه خوبی برای انتخاب و خرید نیست. در ادامه قصد داریم به معرفی لپ تاپ هایی بپردازیم که دارای بیشترین میزان عمر باتری هستند. در آزمایش عمر باتری این لپ تاپ ها، نور صفحه نمایش آن ها روی 100 نیت تنظیم شده است و با استفاده از شبکه وای فای به صورت پیوسته و بدون توقف با آن ها وبگردی شده است. عمر باتری همه لپ تاپ هایی که در این مطلب معرفی خواهند شد، بالای 10 ساعت است. این میزان عمر باتری معمولا برای کار کردن با لپ تاپ در یک سفر هوایی بین دو کشور، یا یک روز کاری با جلسات متعدد و یا چندین کلاس پشت سر هم کافی است.

    لپ تاپ Thinkpad T470 لنوو

    اگر می خواهید لپ تاپی با بدنه مقاوم، صفحه کلید خوب و عملکرد بسیار خوب داشته باشید، خرید این لپ تاپ را به شما توصیه می کنیم. عمر باتری این لپ تاپ با صفحه نمایش 14 اینچی، 17 ساعت و 25 دقیقه است (البته در مورد مدلی که فاقد صفحه کلید لمسی است). این لپ تاپ هم می تواند از طریق شارژر اختصاصی لنوو که یکی از لوازم جانبی اختصاصی آن است، شارژ شود و هم امکان شارژ آن توسط پورت تاندربولت 3 وجود دارد. کاربران این لپ تاپ با استفاده از پورت تاندربولت 3 هم می توانند لپ تاپ خود را شارژ کنند و هم می توانند آن را به نمایشگرهای خارجی متصل کنند. بدنه این لپ تاپ دارای استاندارد نظامی آمریکا (MIL-SPEC) است که نشان دهنده مقاومت بالای آن است. قیمت پایه این لپ تاپ 881٫10 دلار است.

    مک بوک MacBook Air سیزده اینچی اپل

    اگرچه این مک بوک در سال 2015 عرضه شده است و ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد؛ اما هنوز با قیمت 800 دلار در بازار موجود است. عمر باتری این مک بوک 14 ساعت است. عمر باتری مدل کنونی این مک بوک تقریبا دو ساعت از مدل قبلی آن بیشتر است. قیمت پایه این لپ تاپ 999 دلار است.

    لپ تاپ Surface Book مایکروسافت

    عمر باتری این لپ تاپ که نخستین لپ تاپ مایکروسافت است، در زمانی که صفحه کلید این لپ تاپ به آن متصل باشد، 12 ساعت و 29 دقیقه است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 13٫5 اینچی با رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل است. در ضمن صفحه نمایش این لپ تاپ دارای یک لولای هوشمند به نام لولای اهرمی است که هنگام باز شدن نمایشگر، به سمت عقب می غلتد و نمایشگر را از صفحه کلید دور می کند و هنگام بسته شدن نمایشگر نیز خودش را به صورت کامل جمع می کند. در ضمن یک قلم دیجیتالی با استفاده از آهنربا به بدنه لپ تاپ متصل شده است. بدنه این لپ تاپ هم به صورت ساده و از جنس آلیاژ منیزیوم تهیه شده است. قیمت پایه این لپ تاپ 1499دلار است.

    لپ تاپ Dell Latitude 7280

    عمر باتری این لپ تاپ در هر بار شارژ 12 ساعت و 29 دقیقه است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 12اینچی است و وزن آن در حدود 1٫27 کیلوگرم است. بدنه این لپ تاپ دارای استاندارد نظامی آمریکا (MIL-SPEC) است و در صورتی که از ارتفاعی در حدود 72 سانتیمتر سقوط کند، هیچ آسیبی نمی بیند. در ضمن این لپ تاپ در برابر حرارت و فشار شدید هم مقاوم است. قیمت پایه این لپ تاپ  1029 دلار است.

    لپ تاپ Miix 310 لنوو

    این لپ تاپ در حال حاضر با قیمتی کمتر از 300 دلار در بازار موجود است و یکی از ارزان قیمت ترین لپ تاپ های دو در یک موجود در بازار است. این لپ تاپ بر خلاف قیمت پایین خود از عمر باتری بالایی برخوردار است. عمر باتری این لپ تاپ 12 ساعت و 24 دقیقه است. صفحه نمایش این لپ تاپ دارای کیفیت رنگ خوبی است و خود لپ تاپ هم با توجه به اینکه دارای پردازنده کم قدرت Atom اینتل است، از عملکرد نسبتا خوبی برخوردار است. قیمت پایه این لپ تاپ در حال حاضر 299٫99 دلار است.

    لپ تاپ Latitude 5280 Dell

    کارایی این لپ تاپ در سطح واقعا خوبی قرار دارد. این لپ تاپ دارای صفحه کلید بسیار خوب، بدنه مقاوم و پورت های متنوع است. پورت قدیمی VGA و پورت کاملا USB-C هر دو در کنار هم در این لپ تاپ دیده می شوند. عمر باتری این لپ تاپ 12 ساعت و 21 دقیقه است و قیمت پایه آن نیز 849 دلار است.

    لپ تاپ ThinkPad X1 carbon لنوو

    مدل 2017 لپ تاپ ThinkPad X1 carbon لنوو که نسل پنجم این لپ تاپ نیز نامیده می شود، دارای بیشترین میزان عمر باتری نسبت به مدل های قبل است. عمر باتری این لپ تاپ 12 ساعت و 21 دقیقه است. این لپ تاپ دارای ضخامت کمی است و وزن آن هم 1٫12 کیلوگرم است که وزن بسیار کمی است. در ضمن این لپ تاپ مجهز به نسل هفتم پردازنده های سری Core اینتل است و دارای پورت تاندربولت 3 برای شارژ لپ تاپ و انتقال اطلاعات است. بدنه این لپ تاپ هم از جنس نرم و لطیفی برخوردار است. قیمت پایه این لپ تاپ 1322 دلار است.

    لپ تاپ Dell XPS 13

    این لپ تاپ مزایای زیادی دارد که از بین آن ها می توان به وزن کم آن (1٫17 کیلوگرم) و عمر باتری خوب اشاره کرد. عمر باتری این لپ تاپ 11 ساعت و 54 دقیقه است و با وجود اینکه اندازه صفحه نمایش آن 13 اینچ است، ابعاد آن به اندازه یک لپ تاپ 11٫6 اینچی است (عمر باتری مدل لمسی این لپ تاپ که دارای صفحه نمایش QHD است، 7 ساعت است). این لپ تاپ مجهز به پردازنده Core i5 اینتل، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی SSD است. در ضمن این لپ تاپ دارای تاچ پد بسیار نرمی است و صفحه کلید آن  دارای نور پس زمینه است. قیمت این لپ تاپ 783٫99 دلار است.

    لپ تاپ Dell Latitude 5480

    عمر باتری این لپ تاپ تجاری که دارای صفحه نمایش 14 اینچی است، 11 ساعت و 54 دقیقه است. تایپ کردن با صفحه کلید این لپ تاپ راحت است و از بدنه مقاومی نیز برخوردار است. صفحه نمایش Full HD این لپ تاپ از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ اما اگر روشنایی آن کمی بیشتر بود، بهتر بود. قیمت این لپ تاپ 769 دلار است.

    لپ تاپ گیمینگ Inspiron 15 7000 Dell

    عمر باتری این لپ تاپ 11 ساعت و 23 دقیقه است و می توان گفت یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ از نظر عمر باتری است. این لپ تاپ مجهز به یک پردازنده سریع چهار هسته ای است و از کارت GTX 1080 Ti یا 1050 Ti نیز برخوردار است که قدرت آن برای اجرای بازی های رده بالا با تنظیمات گرافیکی متوسط، کافی است. بدنه این لپ تاپ دارای رنگ قرمز و مشکی است که طراحی زیبا و منحصر به فردی است. قیمت پایه این لپ تاپ 899 دلار است.

    کروم بوک R13 ایسر

    این کروم بوک یک لپ تاپ دو یک در یک با صفحه نمایش Full HD و بدنه آلومینیومی است. صفحه نمایش لمسی این لپ تاپ و همچنین امکان خم شدن بدنه آن در پشت صفحه نمایش و استفاده از آن به عنوان تبلت، امکان اجرای اپلیکیشن های اندروید در سیستم عامل کروم را نیز فراهم کرده است. عمر باتری این لپ تاپ 11 ساعت است و قیمت پایه آن نیز 359 دلار است.

    لپ تاپ Yoga 910 لنوو

    لپ تاپ Yoga 910 لنوو یک لپ تاپ جذاب دو در یک با صفحه نمایش 13٫9 اینچی است. این لپ تاپ از طراحی واقعا جذابی برخوردار است و تقریبا هیچ قابی در اطراف صفحه نمایش آن وجود ندارد. این لپ تاپ مجهز به یک لولای مخصوص شبیه به بند ساعت است که باعث می شود صفحه نمایش آن به راحتی امکان چرخش داشته باشد و این امکان را برای کاربران فراهم می کند که بدنه لپ تاپ را پشت آن خم کنند یا لپ تاپ را به صورت V وارونه قرار دهند و یا از لپ تاپ به حالت ایستاده و یا به صورت تبلت استفاده کنند.

    کیفیت صفحه نمایش این لپ تاپ واقعا در حد خوبی است و قادر به بازآفرینی گامای رنگ 101 درصد است. همچنین این لپ تاپ مجهز به نسل هفتم پردازنده های سری core اینتل و حافظه پر سرعت SSD است. عمر باتری این لپ تاپ 10 ساعت و 36 دقیقه است. قیمت پایه این لپ تاپ در حال حاضر 999٫99 دلار است.

    مک بوک Macbook Pro پانزده اینچی اپل

    این مک بوک یک مک بوک رده بالا با حافظه SSD، پردازنده چهار هسته ای، کارت گرافیک مجزای Radeon شرکت AMD است و یک صفحه نمایش با کیفیت با رزولوشن 2800 در 1800 است. عمر باتری این لپ تاپ 10 ساعت و 32 دقیقه است و قیمت پایه آن 2189 است.

    لپ تاپ Zenbook UX330UA ایسوس

    این لپ تاپ 13 اینچی ایسوس دارای بدنه مقاوم، صفحه نمایش Full HD با کیفیت، نسل هفتم پردازنده Core i5 اینتل و 256 گیگابایت حافظه SSD است و از وزن کمی نیز برخوردار است. عمر باتری این لپ تاپ 10 ساعت و  17 دقیقه است و قیمت پایه آن 729٫99 دلار است.

    لپ تاپ Spectre X360 اچ پی

    این لپ تاپ که دارای صفحه نمایش 13 اینچی است، از صفحه کلید بسیار خوب و بدنه با کیفیت آلومینیومی برخوردار است. این لپ تاپ مجهز به حافظه بسیار سرعت SSD PCIe است. صفحه نمایش این لپ تاپ قادر به ایجاد گامای رنگ sRGB با میزان 102 درصد است. در ضمن این لپ تاپ هم از پورت USB-C برخوردار است و هم دارای پورت USB-A است. عمر باتری این لپ تاپ 10 ساعت و 6 دقیقه است و قیمت پایه آن 1248٫15 است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر