شارژ لپتاپ در حال حرکت از طریق نوعی باتری USB-C ممکن شد

عصر کالا- امروزه باتری های قابل شارژ که بتوان از آن ها برای شارژ دستگاه هایی مثل لپ تاپ، تلفن همراه و غیره استفاده کرد در میان کاربران مختلف بسیار کاربردی و پر استفاده است. از این رو یک شرکت فعال در حوزه تولید باتری های قابل شارژ نوع جدید باتری تولید کرده است که دارای ۵ پورت ورودی از USB-C گرفته تا ورودی AC برای اتصال به پریز برق است. گفته می شود این ۵ پورت می توانند به صورت هم زمان مورد استفاده قرار گیرند.

شارژ لپتاپ در حال حرکت از طریق نوعی باتری USB-C ممکن شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از  کلیک، تیم تحقیقاتی که در حال کار بر روی باتری های 27 هزار میلی آمپری Lifepower A2 است قابلیت جدیدی به این باتری های افزوده است که نه تنها قابلیت اتصال به دستگاه از طریق USB-C را دارند بلکه این باتری می تواند برای شارژ به پریز برق متصل شود. این باتری ها با این خصوصیات جدی با نام A3 به بازار عرضه می شوند. در حال حاضر حجم باتری های A3 به همان اندازه 27هزار میلی آمپر باقی مانده است که در آن از پورت USB-C تاندربولت 3 به همراه شار سریع 3٫0 و دو پورت USB-A که از شارژ سریع 3٫0 و ورودی AC برای اتصال به پریز برق پشتیبانی می کند تعبیه شده است.

    تمام این 5 پورت می توانند به صورت هم زمان استفاده شوند. این شرکت گفته است این باتری ها می توانند در عرض یک ساعت در حدود 50 درصد حجم خود شارژ شوند. مدت زمان لازم برای شارژ کامل این باتری ها در حدود 3 ساعت است. این شرکت معتبر و فعال در زمینه ساخت باتری همچنین پانل های خورشیدی که قابلیت شارژ مجدد باتری های A3 را دارند به فروش می رساند. این قابلیت برای افرادی مناسب است که ساعت های زیادی را خارج از خانه و خارج و محیطی که به پریز برق دسترسی داشته باشند می گذارند.

    قیمت این نوع باتری ها در حال حاضر با قیمت  159 دلار پیش فروش می شود. این در حالی است که در حال حاضر باتری های A2 این شرکت به قیمت 239 دلار در سایت های مختلف و معروف به فروش می رسد. بنابر اخبار منتشر شده باتری های A3 قرار است از ماه نوامبر سال جاری میلادی یعنی مهر ماه و آبان ماه سال جاری شمسی به بازار ارائه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر