فراخوان اچ پی برای تعویض ۵۰ هزار باتری لپ تاپ

عصر کالا- شرکت اچ پی اعلام کرد از مشتریانش خواسته است تا ۵۰ هزار باتری نوت بوک های تولیدی این شرکت را به منظور تعویض رایگان تحویل دهند.

فراخوان اچ پی برای تعویض ۵۰ هزار باتری لپ تاپ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، این شرکت می گوید هشت گزارش دریافت کرده که نشان می دهد باتری های یادشده بیش از حد داغ می شوند یا حتی در معرض خطر ذوب شدن قرار می گیرند.

    نوت بوک های یادشده از سری پروبوک ، x360 310 G2، HP Envy m6، HP Pavilion x360، HP 11، HP ZBook (17 G3, 17 G4, and Studio G3) Mobile Workstations هستند.

    کاربرانی که این باتری ها را به طور مستقل از آمازون، بست بای یا اچ پی خریداری کرده اند نیز باید هر چه سریعتر برای تعویضان اقدام کنند. این باتری ها علاوه بر آمریکا در کشور کانادا هم به فروش رفته اند. تعداد باتری های فروخته شده در کانادا محدود و تنها 2600 مورد است.

    تا به حال سه مورد آسیب به افراد یا لپ تاپ به علت وقوع این مشکل گزارش شده و مجموع خسارت های وارد شده از این طریق 4500 دلار است. کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه یا دریافت پاسخ به سوالات خود می توانند به آدرس https://batteryprogram687.ext.hp.com/en-US/Home/FAQs مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر