عرضه یک لپ تاپ خشن از پاناسونیک

عصر کالا- کمپانی پاناسونیک عمدتا تولید کننده تجهیزات صوتی و تصویری، دوربین، تجهیزات جانبی، انواع پنل و نمایشگر و... است. اما بخشی از تولیدات این شرکت در زمینه IT و کامپیوتر است. در همین راستا پاناسونیک به تازگی لپ تاپ هیبریدی Toughpad FZ-Q۲ را رونمایی کرده است.

عرضه یک لپ تاپ خشن از پاناسونیک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از  بلاغ، این محصول از جمله نوت بوک های Toughpad و با قابلیت های ضد آسیب است تا در محیط های خشن و صنعتی به عنوان یک کامپیوتر همراه مورد استفاده قرار گیرد.

    قابلیت هیبریدی آن نیز از این جهت است که می توان نمایشگر را جدا کرده و مانند یک تبلت مورد استفاده قرار داد. صفحه نمایش آن از دقت FHD پشتیبانی کرده و در ابعاد 12.5 اینچ است. این نمایشگر از پنل IPS با وضوح بالا و ویژگی لمسی بهره می برد. این پنل از 10 لمس همزمان بهره می برد.

    دو عدد سنسور در جلو (2 مگاپیکسل) و عقب (8 مگاپیکسل) برای آن در نظر گرفته شده است. برخی از مهمترین پورت های آن شامل USB 3.0, HDMI, LAN و قابلیت 4G است. همانطور که گفته شد، این محصول جهت کار توسط تکنسین ها، در محیط های صنعتی، کارگری و... طراحی شده است؛ در نتیجه پاناسونیک از متریال آلیاژ منیزیم در کابینت آن استفاده کرد است.

    محصول ضد آب بوده و تا 76 سانتی متر در عمق بدون نفوذ آب و مایعات فرو خواهد رفت. همچنین صفحه کلید آن به فناوری spillproof مجهز است. قطر آن 44 میلی متر و وزن آن نیز حداکثر 1.93 کیلوگرم با احتساب وزن صفحه کلید است.

    پردازنده نسل ششمی اینتل موسوم به Intel Core m5-6Y57 به همراه vPro Processor و 4 MB Smartcache و اوج فرکانسی 2.8 گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده آن به حساب می آید. همچنین پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 515 نیز در این پردازنده تعبیه شده است. 4 و 8 گیگابایت حافظه رم نیز در آن استفاده شده است. لپ تاپ Panasonic Toughpad FZ-Q2 از ماه مه سال جاری و با قیمت 1995 یورو (بدون احتساب مالیات) راهی بازار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر