قیمت ها از نیمه فروردین کاهش می یابد

اتحادیه بر توزیع و قیمتگذاری رایانه نظارت مستقیم خواهد داشت

عصر کالا- رئیس اتحادیه فناوران رایانه گفت: یکی از مدارکی که واردکنندگان باید برای ثبت سفارش ارائه کنند اخذ نامه از اتحادیه است که با توجه به نامه‌های صادر شده از سوی ما فکر می‌کنیم بعد از پایان تعطیلات عید وضعیت بازار بهتر شود و کالا به اندازه نیاز و قیمت مناسب مطابق ارز نیما به بازار عرضه شود.

اتحادیه بر توزیع و قیمتگذاری رایانه نظارت مستقیم خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایلنا، کمیجانی در خصوص وضعیت بازار گفت: صنف ما نیز مانند سایر اصناف از وضعیت خوبی برخوردار نبود و مشکلاتی که این صنف در طول سال داشت باعث شد که حتی شب عید هم هیچ هیجان و تکانی در بازار رایانه و تجهیزات آن وجود نداشته باشد.

    وی ادامه داد: البته امیدوایم سال آینده وضعیت بهتر شود با توجه به اینکه ثبت سفارش‌ها آغاز شده و امور اولیه واردات کالا آغاز شده انتظار داریم که به زودی بازار مملو از جنس شود. یکی از مدارکی که واردکنندگان باید برای ثبت سفارش ارائه کنند اخذ نامه از اتحادیه است که با توجه به نامه‌های صادر شده از سوی ما فکر می‌کنیم بعد از پایان تعطیلات عید وضعیت بازار بهتر شود و کالا به اندازه نیاز و قیمت مناسب مطابق ارز نیما به بازار عرضه شود.

    رئیس اتحادیه فناوران رایانه گفت: مطابق هماهنگی که با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شده قیمت گذاری و فروش زیر نظر اتحادیه است که همین امر باعث خواهد شد دیگر شاهد افزایش لجام گسیخته قیمت‌ها نباشیم. ما در اتحادیه از واردکنندگان تعهد محضری می‌گیریم که به محض ورود کالا آن را به ما اعلام کنند

    وی اظهار داشت: ما کل هزینه‌ها را می‌دانیم و سود متعارف را هم محاسبه می‌کنیم و در نهایت قیمت فروش را مشخص خواهیم کرد. دیگر با این وجود هیچ واردکننده‌ای نمی‌تواند به این بهانه‌ که زمینه فلان کالا در بازار کم است قیمت جنس خود را افزایش دهد.

    وی تصریح کرد:‌ از نیمه دوم فروردین یکسان سازی قیمت کالا با نظارت سازمان صمت صورت خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر