چگونه یک اسپیکر قابل حمل مناسب بخریم؟

عصر کالا- بلندگو‌های کوچک و قابل حمل می‌تواند به آسانی با تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌ها و دیگر وسایلی است که قابلیت تطبیق پذیری دارند متصل شوند.

چگونه یک اسپیکر قابل حمل مناسب بخریم؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، موسیقی در این روز‌ها جزء جداناپذیر زندگی بسیاری از مردم به ویژه جوانان شده است . اگر بصورت دسته جمعی به مسافرت و گردش می‌روید و قصد دارید موسیقی گوش کنید، بهترین راه حل برای این کار؛ استفاده از اسپیکر‌های قابل حمل است.

    بلندگو‌های کوچک و قابل حمل می‌تواند به آسانی با تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌ها و دیگر وسایلی است که قابلیت تطبیق پذیری دارند متصل شوند و برای جلوگیری از افت کیفیت صدا در انتقال از طریق بلوتوث، از درگاه فیش 5/3 میلی متری Lin-in و اتصال مستقیم نیز سود می‌برند.

    قبل از خرید اسپیکر پیشنهاد می‌شود تا به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و کاربردی‌ترین وسیله را برای خود خریداری کنید.

    - بلوتوث در اسپیکر این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانید از گوشی همراه، تبلت یا اسمارت فون موسیقی را از طریق اسپیکر پخش کنید.

    - اسپیکر قابل حمل همانطور که از نامش مشخص است، باید دارای ابعاد کوچک و سبک و در عین حال خروجی صدای خوبی باشد.

    - از دیگر ویژگی‌هایی که باید به آن دقت داشته باشید، باتری است. هر چه باتری قویتر باشد، نیاز به شارژ مجدد در طول راه و هنگام استفاده کمتر می‌شود.

    - سعی کنید محصول خریداری شده از حافظه Micro Sd یا USB پشتیبانی کند.

    پشتیبانی از پورت‌های نامبرده شده باعث می‌شود در صورت استفاده نکردن از بلوتوث به راحتی بتوانید، موزیک مورد علاقه تان را از طریق فلش مموری پخش کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر