تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SLD-۴۳S۴۴BLD سایز ۴۳ اینچ

عصر کالا- مدل SLD-۴۳S۴۴BLD محصولی خوش‌ساخت از شرکت «اسنوا» است که می‌تواند پرچم‌دار تلویزیون‌های این شرکت باشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SLD-۴۳S۴۴BLD سایز ۴۳ اینچ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از بولتن، مدل SLD-43S44BLD محصولی خوش‌ساخت از شرکت «اسنوا» است که می‌تواند پرچم‌دار تلویزیون‌های این شرکت باشد. این تلویزیون در صفحه‌ی 43 اینچی خود تصاویری را با کیفیت قابل‌قبول به نمایش درمی‌آورد. همچنین پخش صدای مناسب و تنوع درگاه‌های ارتباطی از ویژگی‌های دیگر این محصول هستند. در قاب 43 اینچی این مدل می‌توانید تصاویر را با کیفیت Full HD و با نسبت 16:9 به تماشا بنشینید.

    رزولوشن 1080 × 1920 این تلویزیون بیانگر این نکته است که 1080 پیکسل به‌صورت عمودی و 1920 پیکسل به‌صورت افقی قابل‌مشاهده بوده و به همین دلیل به آن فرمت 1080 هم می‌گویند. این محصول شما را قادر می‌سازد تا در کنار تصاویر با وضوح‌ بالا، صدای مناسبی هم بشنوید. وظیفه‌ی تولید صدای SLD-43S44BLD بر عهده‌ی دو بلندگوی 10 واتی است. این دو می‌توانند درمجموع صدایی معادل 20 وات به گوش شما برسانند که در مقایسه با محصولات شرکت‌های دیگر مقداری مناسب محسوب می‌شود.

    این تلویزیون در قسمت امکانات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ قلب تپنده‌ی این تلویزیون سیستم‌عامل اندرویدی آن است. وجود این سیستم‌عامل آشنا، برای افرادی که قبلاً روی تلفن‌های همراه هوشمند خود با آن کار کرده‌اند، می‌تواند خبر خوشی باشد. محیطی بسیار نزدیک به سیستم‌عامل تلفن‌های همراه با اندکی تغییر تا برای تلویزیون‌ها مناسب باشد.

    با اینکه در کنار این محصول دوربینی وجود ندارد، ولی با نصب یک دوربین مناسب قادر خواهید بود به شبکه‌ای اجتماعی همچون Skype متصل شده و به‌راحتی با کاربران دیگر ارتباط تصویری برقرار کنید. همچنین می‌توانید با نصب بازی‌های موردعلاقه‌تان، اوقات فراغت خود را پر کنید. گیرند‌ه‌ی دیجیتال داخلی از دیگر امکانات دستگاه است که به لطف آن می‌توانید تمامی کانال‌های دیجیتالی صداوسیما را دریافت کنید.

    در قسمت درگاه‌های ارتباطی می‌توان به تنوع و تعدد آن‌ها اشاره کرد که از مزیت‌های این مدل محسوب می‌شود؛ دو درگاه USB 2.0، سه HDMI، ورودی‌های همیشگی کامپوزیت و کامپوننت، خروجی صدای دیجیتال و هدفون. همچنین می‌توانید از طریق پورت شبکه (LAN) و Wi-Fi به اینترنت متصل شده و برای دسترسی به برنامه‌ها و اطلاعات موردنظرتان جستجو کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر