تولید نمایشگر فوق دقیق با قابلیت نمایش ۴ تصویر کنار هم

عصر کالا- ۴۳UD۷۹-B نام تازه ترین نمایشگر عرضه شده توسط شرکت ال جی با نسبت کنتراست هزار به یک است که می تواند در آن واحد چهار تصویر را در کنار هم نمایش دهد.

تولید نمایشگر فوق دقیق با قابلیت نمایش ۴ تصویر کنار هم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  خبرگزاری مهر، نمایشگر یاد شده از زاویه دید 178 درجه ای برخوردار بود و از نمایش بیش از 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می کند.

    این نمایشگر 42.5 اینچی دارای یک حالت ویژه برای اجرای بازی های ویدئویی با کیفیت عالی و از تثبیت گر رنگ های تیره نیز برخوردار است. در نمایشگر مذکور از پردازنده گرافیکی رادئون و فناوری همگام سازی فری سینگ شرکت ای ام دی استفاده شده تا از تاخیر در به روزرسانی اطلاعات تصویری خودداری شود.

    دو ورودی HDMI 2.0، دو ورودی HDMI 1.4، یک پورت DisplayPort 1.2a port و یک پورت USC-C port از دیگر امکانات نمایشگر یاد شده است.

    مشاهده چهار تصویر همزمان در این نمایشگر با استفاده از پرت های یاد شده به سادگی امکان پذیر است. پیکربندی ابعاد این تصاویر و همین طور امکان مشاهده آنها به صورت تصویر به تصویر هم در نمایشگر یاد شده درنظر گرفته شده است.

    با استفاده از دو پورت USB 3.0، این نمایشگر قادر به کنترل دو رایانه با استفاده از یک موشواره و صفحه کلید نیز هست.

    این نمایشگر همراه با یک بلندگوی توکار Harman Kardon و یک کنترل از راه دور عرضه می شود.

    فروش این نمایشگر در ژاپن از دو هفته دیگر به قیمت 745 دلار آغاز خواهد شد. افرادی که نمایشگر یاد شده را پیش خرید کنند می توانند آن را به قیمت 700 دلار خریداری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر