پیش‌بینی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳ میلادی

عصر کالا-کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا به تازگی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی را در برخی از کشورها تا سال ۲۰۲۳ میلادی پیش‌بینی کرده‌اند.

پیش‌بینی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳ میلادی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا برآورد و اعلام کرده‌اند که تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای منتخب جهان در سال های 2018 و 2023 میلادی شاهد یک روند رو به رشد و افزایش نسبی بوده است که این میزان در برخی از کشورها نظیر چین، هند و ایالات متحده آمریکا قابل ملاحظه‌تر بوده است.

    اطلاعات زیر به مقایسه و پیش‌بینی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای منتخب در جهان در سال های 2018 و 2023 میلادی می‌پردازد:

    چین در سال 2018 میلادی، 673.5 میلیون کاربر در شبکه‌های اجتماعی مختلف داشته در حالی که کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری استاتیستا، پیش‌بینی کرده‌اند که این رقم در سال 2023 میلادی به عدد 800 میلیون کاربر خواهد رسید.

    تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در هند در سال گذشته میلادی 326.1 میلیون کاربر بوده که برآورد می‌شود تا سال 2023 میلادی به 447.9 میلیون کاربر می‌رسد.

    ایالات متحده آمریکا در این میان، میزبان 243.6 میلیون کاربر در سال 2018 بوده که به نظر می‌رسد تا سال 2023 میلادی این رقم با رشد و افزایش اندکی به 257.4 میلیون کاربر خواهد رسید.

    در برزیل نیز تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی با تجربه روند افزایشی اندکی، از 95.2 میلیون به 114.5 میلیون کاربر می‌رسد.

    با نگاه مختصری به آمار منتشر شده در وب‌سایت statista، می‌توان دریافت که میزان رشد و افزایش تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای پرجمعیت نظیر چین، هند و ایالات متحده آمریکا بسیار بیشتر گزارش و پیش‌بینی شده است این در حالیست که در برخی دیگر از این کشورها نظیر انگلستان، آلمان، فرانسه و کره جنوبی روند صعودی و رو به رشد چندان و قابل توجهی را در میان سال‌های 2018 تا 2023 میلادی تجربه نخواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط