آغاز بکار نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی

عصر کالا- هفتمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با مشارکت ده‌ها شرکت و کارگاه تولیدی داخلی و با حضور مقامات استانداری تهران، اتاق اصناف تهران، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و همچنین روسای اتحادیه‌های مرتبط، در محل نمایشگاهی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آغار بکار کرد.

آغاز بکار نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه که با مجوز اتاق اصناف برگزار شده است، بیش از 120 شرکت مختلف داخلی، تولید کنندگان و واحد‌های بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین دست اندرکاران صنعت مبلمان کشور، نوین‌ترین تولیدات خود را با هدف یافتن بازارهای جدید صادراتی و عرضه با قیمت مناسب‌تر برای شهروندان؛ ارائه و به نمایش گذاشتند.
    در هفتمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی که در چهار سالن برپا شده است، انواع مبلمان منزل، مبل راحتی و استیل، کالای خواب و دکوراسیون داخلی، کالاهایی، چون صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز و صندلی، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
    همه کالا‌ها و اجناس ارائه شده در هفتمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی با تخیف 15 تا 20 درصدی و همچنین بصورت اقساطی برای زوج‌های جوان به فروش می‌رسد.
    تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید مبلمان داخلی، اولویت و هدف اصلی برگزاری هفتمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی است.
    هفتمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز تا جمعه 3 شهریورماه هر روز از ساعت 10 صبح تا 21 (9 شب) در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر