کولرگازی جدید سامسونگ، با کارایی بالا و حداقل مصرف انرژی

عصر کالا- سامسونگ با تولید کولرگازی های جدید خود، تحولی را در دنیای تکنولوژی به پا کرده و راحتی بیشتری را برای کاربران خود فراهم کرده است.

کولرگازی جدید سامسونگ، با کارایی بالا و حداقل مصرف انرژی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، کولر گازی 360 Cassette سامسونگ، با سایر کولر گازی های موجود در بازار که به برندهای مختلف متعلق هستند کاملا متفاوت است. این کولرگازی سامسونگ، دارای یک طرح دایره ای است که  با فضاهای مختلف، تناسب دارد.

    در این دسته از کولرگازی های سامسونگ، از تکنولوژی جریان هوای افقی استفاده شده که مانع از وزش مستقم باد بر روی کاربران می شود و در عوض، هوای سرد را به صورت یکنواخت منتشر می کند.

    بر خلاف کولر گازی های موجود که در آنها از یک طرح مربع مانند استفاده شده و باد را با استفاده از تیغه هایی که به قسمت تهویه آنها متصل شده، هدایت می کنند در کولر گازی جدید سامسونگ از فن تهویه کننده ای استفاده شده که بدون وجود هیچ تیغه ای، جریان هوای افقی را تولید می کند به گونه ای که بجای آنکه باد در جهت مستقیم بوزد، کاربران از جریان هوا در همه اطراف خود لذت می برند به این ترتیب محیطی کاملا مطبوع را می سازد.

    در طراحی مدور این کولر گازی سامسونگ، از منحنی هایی استفاده شده که کولر گازی 360 Cassettee را با هر فضایی هماهنگ می کند.

    کولر گازی های جدید سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که از بالاترین کارایی در مصرف انرژی برخوردارند و به ویژه در مراکز بزرگ خرید و ساختمان و فروشگاههایی که کولر به صورت مداوم کار می کند مورد استفاده قرار می گیرند.

    به این ترتیب مشتریان نیز از هوای خنک تر و مطبوع تری در این مراکز لذت می برند. سامسونگ همچنان به ارائه این دسته از محصولات جدید ادامه می دهد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر