طناب هوشمند شرکت Hygear به بازار آمد

عصر کالا- یک شرکت سازنده ابزار‌های تناسب اندام هوشمند، طناب هوشمندی ساخته که می تواند با برنامه جفت شود و لرزش شما را ردیابی کند.

طناب هوشمند شرکت Hygear به بازار آمد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت Hygear سازنده ابزار‌های تناسب اندام هوشمند که در سال 2020 راه اندازی شد، یک طناب پرش هوشمند را معرفی کرده است که می‌تواند بازخورد در زمان واقعی را به کاربران ارائه دهد.

    این طناب هوشمند که Hyrope نام دارد، می‌تواند با برنامه رسمی این شرکت جفت شود تا تعداد پرش‌ها، سرعت و سوزاندن کالری کاربر را ردیابی کند. برنامه Hygear تمرینات تعاملی را که می‌توانند براساس اهداف تناسب اندام دنبال شوند، انتخاب می‌کند و از فناوری هوش مصنوعی برای تنظیم آن ها، بر اساس عملکرد واقعی استفاده می‌کند.

    تمرینات بدنسازی با طناب هوشمند در خانه
    در حالی که در ماه‌های اخیر و پس از، از بین رفتن محدودیت‌های ویروس کرونا، سالن‌های بدنسازی مجدداً شروع به کار کرده اند، ممکن است برخی هنوز ورزش در خانه‌های خود را ادامه دهند. بسیاری از مردم در طول همه گیری دستگاه‌های گران قیمتی را خریداری کردند و ممکن است به اشتراک‌های روزافزون تناسب اندام دیجیتال در خارج از کشور عادت کرده اند و تمرینات خود را از این طریق و به صورت ویدئویی دنبال کنند.

    طناب Hyrope ممکن است کمی دیر به بازی رسیده باشد، اما هنوز هم می‌تواند مخاطبان خود را در بین کسانی پیدا کند که اکنون تمرین در خانه را ترجیح می‌دهند یا کسانی که فقط یک ابزار ورزشی مفید می‌خواهند تا بتوانند در هر کجا که بخواهند استفاده کنند.

    این شرکت می‌گوید که معرفی Hyrope را انتخاب کرده است، زیرا " آمیختن کاردیو با تمرینات قدرتی یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای سوزاندن کالری برای کاهش وزن است" و پرش با طناب "فعالیت قلبی عالی است که می‌تواند در فضای محدود نیز انجام شود. " Hyrope اکنون با قیمت 39 دلار برای پیش فروش در دسترس است و همراه با خود دستگاه، یک سال عضویت در برنامه Hygear را نیز ارائه می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط