هدست مخصوص بازی Roccat Khan Pro در آبان با قیمت ۹۹ دلار عرضه می‌شود

عصر کالا- شرکت Roccat از رونمایی یک هدست جدید مخصوص بازی با نام Khan Pro خبر داده که قرار است این هدست در نمایشگاه ماه جاری ChinaJoy Expo ۲۰۱۷ در شانگهای در معرض دید علاقه مندان قرار بگیرد.

هدست مخصوص بازی Roccat Khan Pro در آبان با قیمت ۹۹ دلار عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجتز، Roccat می‌گوید هدست مخصوص بازی Khan Pro دامنه فرکانس گسترده‌ای بین 20 هرتز تا 40 کیلوهرتز را برای بازیکنان ارائه می‌دهد و صدایی با کیفیت عالی و دارای جزئیات فوق العاده تولید می‌کند.
    این هدست مخصوص بازی پاییز سال گذشته با قیمت 99.99 دلار به بازار عرضه می‌شود. سخنگوی شرکت Roccat توضیحات بیشتری را درباره طراحی، قابلیت‌ها و عملکرد این هدست ارائه داده و گفته هدست Khan Pro دارای یک میکروفن Real-Voice-Mic است که طبیعی‌ترین انتقال صدا در یک هدست مخصوص بازی ارائه می‌دهد. میکروفن هدست Khan Pro برخلاف سایر رقبای خود در کلاس هدست های مخصوص بازی می‌تواند فرکانس‌های پایین‌تر را نیز دریافت کند که این فرکانس‌ها بین 100 هرتز تا 10 کیلوهرتز تغییر می‌کند. این طیف گسترده صدای بازیکنان را تا حد امکان در یک هدست بازی طبیعی می‌کند و ارتباطات گروهی را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود دستورها و فراخوانی‌ها کاملاً واضح باشند.

    وزن سبک هدست Khan Pro در کنار earpad های دارای فوم حافظه دارکه شکل گوش بازیکن را به خود می‌گیرند، این هدست را به گزینه‌ای مناسب برای بازی‌های طولانی مدت تبدیل می‌کند. اصلاً فرقی نمی‌کند شما چه بازی با این هدست انجام می‌دهید زیرا هر چه قدر هم که این بازی‌ها طولانی باشند به هیچ وجه احساس ناراحتی نخواهید کرد. هدست Khan Pro گزینه‌ای برای بازی کنان بلندپرواز و تمامی کسانی است که آرزوی تبدیل شدن به بازی کن برتر را در سر دارند. با ROCCAT Khan Pro مانند یک حرفه‌ای بازی کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر