سری گلکسی A سامسونگ؛ پرفروش‌تر از حد انتظار!

عصر کالا- به نظر می‌رسد که سری گلکسی A سامسونگ بسیار بهتر و بیشتر از حد تصور تحلیلگران، توانسته است به فروش موفقیت آمیزی دست یابد.

سری گلکسی A سامسونگ؛ پرفروش‌تر از حد انتظار!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، سری گلکسی A سامسونگ که همواره از اکثر قابلیت و امکانات مدرن و پیشرفته گوشی‌های پرچمداری همچون سری اس و نوت سامسونگ برخوردار بوده‌اند ولی به دلیل قیمت تمام شده کمتر جز گوشی‌های میان رده پرطرفدار و محبوب بازارهای مختلف به شمار می‌روند، حالا به نظر می‌رسد که توانسته است عملکرد موفقیت آمیز و رکورد فروش قابل توجهی را برای خود به ارمغان بیاورد.

    در تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده که در وب سایت phonearena نیز آمده است، این غول تکنولوژی کره‌ای تنها در عرض مدت 40 روز در بازار هند توانسته است دو میلیون دستگاه گوشی هوشمند سری A را به فروش برساند و درآمدی معادل 500 میلیون دلار را برای سامسونگ به ارمغان بیاورد که خود رکوردی بی سابقه و قابل توجه برای یک تولیدکننده موبایل به شمار می‌رود.

    این آمار و ارقام نشان می‌دهد که سامسونگ به خوبی در راستای رسیدن به اهداف و برنامه‌های خود در خصوص دستیابی به یک فروش 4 میلیارد دلاری تا پایان سال جاری میلادی، درحال پیشرفت و حرکت رو به جلو است. بنابراین می‌تواند خوشحال باشد که در حال حاضر در جایگاه نزدیکی به هدف بزرگی که برای خود تعیین کرده است، قرار دارد.

    سامسونگ در ماه فوریه سال جاری میلادی بود که از چند مدل گوشی سری مذکور از جمله گلکسی A10، گلکسی A30 و گلکسی A50 رونمایی کرد و توانست توجه و رضایت خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط