تکذیب تعطیلی گرما آفرین ایساتیس

عصر کالا- مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها درخصوص تعطیلی شرکت گرما آفرین ایساتیس را تکذیب کرد و از فعال بودن این واحد تولیدی با بیش از ۲۰۰ نیرو خبر داد.

تکذیب تعطیلی گرما آفرین ایساتیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، «عباس هاشمی» دو روز پیش (یکشنبه) به خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها با عنوان «اسامی 124 کارخانه و شرکتی که در سال 95 تعطیل و یا زیانده شده اند» درباره تعطیلی شرکت گرما آفرین ایستاتیس با ارائه توضیحاتی واکنش نشان داد.
    وی با اشاره به آغاز فعالیت شرکت گرما آفرین ایساتیس با اشتغالزایی 507 نفر در زمینه تولید رادیاتور پنلی فولادی و پکیج گرمایشی دیواری در مجموعه ای مدرن در شهرک صنعتی یزد، اظهار کرد: به دلیل حجم انبوه سرمایه گذاری در حوزه ساخت کارخانه های جدید و خرید ماشین آلات ساخت ایتالیا و به دنبال آن رکود موجود در بازار و کاهش فروش محصولات، نقدینگی شرکت دچار چالش شده، در نتیجه این واحد تولیدی مجبور به تعطیلی خطوط تولید و تعدیل نیروی انسانی خود در نیمه نخست سال 95 شد.
    هاشمی گفت: به منظور فعال سازی مجدد واحد، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد تشکیل و مقرر شد وثیقه های مازاد مذکور نزد بانک ملت آزاد و تسهیلات مصوب از طریق بانک صادرات به واحد پرداخت شود.
    مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر فعال بودن این واحد تولیدی، تصریح کرد: اکنون شرکت گرما آفرین ایساتیس با تزریق نقدینگی در هفت ماه گذشته در زمینه تولید رادیاتور پنلی فولادی و پکیج گرمایشی دیواری با اشتغال بیش از 200 نفر در حال فعالیت است.
    به گزارش ایرنا، پیشتر «علی یزدانی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود، یک هزار و 81 واحد صنعتی تولیدی در داخل شهرک های صنعتی کشور که 100 درصد تعطیل بودند در سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر