بهترین پاوربانک انرجایزر

عصر کالا- پاوربانک انرجایزر مدل UE۱۰۰۰۵ یکی از پرفروش ترین پاوربانک های انرجایزر میباشد که مجهز به یک درگاه خروجی است . این پاوربانک محصولی است که باتری به ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد . شدت جریانی که از این باتری گرفته میشود عموما ۲.۱ میلی آمپر میباشد .

بهترین پاوربانک انرجایزر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از خبر نو , پاوربانک انرجایزر مدل UE10005 یکی از پرفروش ترین پاوربانک های انرجایزر میباشد که مجهز به یک درگاه خروجی است . این پاوربانک محصولی است که باتری به ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت دارد . شدت جریانی که از این باتری گرفته میشود عموما 2.1 میلی آمپر میباشد . این میزان شدت جریان سبب میشود که گوشی تلفن همراه به سریعترین شکل ممکن شارژ شود . همچنین این میزان شدت جریان برای شارژ تبلت نیز بسیار مناسب به نظر میرسد . این پاوربانک یکی از بهترین پاوربانک های انرجایزر است که دارای بدنه مستطیلی شکل و وزنی برابر با 246 گرم میباشد . برروی این پاوربانک نشانگرهای ال ای دی موجود است که این نشانگرها این امکان را به کاربران میدهد تا وضعیت شارژ باتری را بررسی نمایند . برای شارژ دستگاه های قابل شارژ از طریق این پاوربانک کافیست از طریق کابل microUSB آن را به شارژر دیواری، رومیزی، لپ‌تاپ و دیگر دستگاه‌های مجهز به درگاه USB متصل کنید تا شارژ شود . پاوربانک انرجایزر مدل UE10005  یکی از ارزان ترین پاوربانک های انرجایزر است که مجهز به سیستم مدیریت هوشمند است که این سیستم موجب میشود که هنگامی که پاوربانک در حال شارژ شدن است ، همزمان میتواند موبایل و یا تبلت شما را شارژ نماید . در صورتی که تمایل دارید از مشخصات فنی این محصول آگاه شوید میتوانید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید .

     

    پاور بانک - آی تی قیمت در مورد پاوربانک انرجایزر UE10002 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت برای شما توضیح می دهد : پاور بانک UE10002 که تولید انرجایزر است دارای دو درگاه خروجی USB است که می توان به صورت همزمان باتری دو گجت هوشمند را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. ظرفیت باتری این شارژر همراه 10000 میلی‌آمپر ساعت است.

     

    مشخصات فنی پاوربانک انرجایزر UE10002 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت


    ابعاد : 18 × 68.3 × 112 میلی‌متر
    وزن : 250 گرم
    نوع باتری : لیتیوم-پلیمری
    ولتاژ ورودی : 5.0 ولت
    ولتاژ خروجی : 5.0 ولت
    شدت جریان ورودی : 1.5 آمپر
    شدت جریان خروجی : 1.0 آمپر , 2.0 آمپر
    تعداد درگاه خروجی : 2 عدد
    ظرفیت اسمی : 10000 میلی‌آمپر ساعت
    سازگار با : اکثر گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دوربین های دیجیتال
    سایر امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به طور همزمان
    شدت جریان خروجی در مجموع: 2 آمپر
    جنس بدنه: فلزی
    دارای نشانگر های LED برای بررسی وضعیت شارژ
    دارای کابل USB

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر