رئیس سازمان توسعه تجارت:

افزایش تعرفه واردات موبایل در سال آینده

عصر کالا- رئیس سازمان توسعه تجارت از افزایش تعرفه موبایل در سال ۹۹ خبر داد و گفت: به دلیل برخی سودجویی‌ها دولت در نظر دارد تا تعرفه واردات موبایل‌های مسافری را افزایش دهد.

افزایش تعرفه واردات موبایل در سال آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تجارت نیوز، رئیس سازمان توسعه تجارت در پاسخ به این پرسش که آیا تعرفه واردات موبایل در سال 99 افزایش می‌یابد یا خیر؟  گفت: تعرفه موبایل‌های تجاری در سال 99 تغییری نخواهد کرد اما دولت برای تعرفه واردات موبایل‌های مسافری تصمیم جدیدی اتخاذ کرده است.

    حمید زادبوم افزود: متاسفانه در زمینه واردات موبایل‌های مسافری برخی سوءاستفاده‌ها شده است. برخی افراد هستند که از اسم برخی مسافرها سوءاستفاده کرده‌اند و با نام آنها موبایل‌های برند را وارد کشور و رجیستر کرده‌اند. حال دولت در نظر دارد تا نرخ تعرفه واردات موبایل مسافری را برای سال 99 افزایش دهد.

    او در پاسخ به این پرسش که سرنوشت واردات خودروهای هیبریدی به کشور چه شد؟ اظهار کرد: فعلا واردات خودروهای ساخته شده خارجی به کشور ممنوع است. فرقی هم ندارد که این خودروها هیبریدی باشند یا غیر هیبریدی. واردات خودروهای هیبریدی هم تا اطلاع ثانوی به کشور ممنوع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر