مس فروش عنوان کرد:

مشکل نقدینگی،اساسی ترین معضل واحدهای تولیدی

حضور مجدد ارج در چرخه صنعت کشور

عصر کالا- رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت تهران گفت: تمهیداتی برای احیای برخی واحدهای صنعتی استان تهران از جمله قند ورامین اندیشیده شده است.

مشکل نقدینگی،اساسی ترین معضل واحدهای تولیدی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا مس فروش رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت تهران گفت : مشکل نقدینگی،اساسی ترین معضل واحدهای تولیدی است و تسهیلات پرداختی نیز کافی نیست و اگر تمام تسهیلات سیستم بانکی در طرح رونق فقط برای استان تهران درنظر گرفته سود باز هم مشکلات حل نخواهد شد.

    وی با بیان اینکه مدیریت واردات و صادرات یکی از برنامه های جدی وزارت صنعت است، گفت: در استان تهران ١٤میلیاردتومان از محل صادرات عاید شد و واردات کالا نیز تقریبا به صفر میل کرد و در کنترل واردات کالاهای سرمایه ای موفق بودیم.

    وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص میزان ایجاد اشتغال در سال گذشته در استان تهران گفت: بیش از٦۰ هزار اشتغال در حوزه صنعت و معدن استان تهران ایجاد شد که ١۰ هزار شغل آن فقط در حوزه صنعت بوده است.

    مس فروش در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران در مورد تعطیلی برخی واحدهای صنعتی تهران گفت: تلاش خود را برای احیا و تثبیت واحدهای تولیدی انجام خواهیم داد و در حفظ برندها جدی هستیم.بزودی شاهد حضور مجدد ارج در چرخه صنعت کشور خواهیم بود.

    رئیس سازمان صنعت استان تهران گفت: برای افزایش صادرات، مشوق و جوایز صادراتی که در ادوار گذشته انجام می شد دوباره صورت خواهد پذیرفت اما مشکل دیگر زیرساخت های حمل و نقل و مواردات بین المللی است که باید در این باره اقدامات جدی صورت گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر