واردات ۱۴ میلیون تن کالا از بنادر کشور

عصر کالا- مدیرکل دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: امسال ۱۴ میلیون تن کالا از طریق بنادر مختلف وارد کشور شده که حجم عمده آن از طریق بندر امام خمینی بوده است.

واردات ۱۴ میلیون تن کالا از بنادر کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از خبرآنلاین ،  غلامحسین دغاغله روز پنجشنبه در گرامیداشت هفته حمل‌ونقل و راهداری در حوزه هنری خرم‌آباد گفت: امسال تناژ بارگیری کالاهای وارد شده 33درصد و سفرهای صورت گرفته برای جابه‌جایی این میزان کالا 49 درصد افزایش یافته است.

    وی با بیان اینکه تامین کالاهای اساسی مردم از وظایف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای می‌باشد افزود: اکنون تحریم‌های ظالمانه افزایش یافته و زندگی مردم را هدف قرار داده و بسیاری از کالاها از طریق بنادر وارد کشور می‌شود.

    وی اظهارکرد: باتوجه به تحریم‌ها ممکن بود برخی کالاها در موعد مقرر به مقصد نرسد اما با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از بروز این مشکل جلوگیری و محموله‌ها با مدیریت صحیح ترخیص شد.

    وی افزود: کارنامه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در بحث سیل قابل قبول می‌باشد.

    وی بیان کرد: حدود 2میلیون نفر با هشت هزار دستگاه خودرو در طرح اربعین حسینی جابه‌جا شده‌اند که اقدامی جهادی است.

    دغاغله ادامه داد: برای افزایش بهره‌وری در جاده‌های کشور از سال گذشته تا کنون برنامه‌های جدیدی در دستور کار قرار گرفته که فروش اینترنتی بلیط، نوبت دهی اینترنتی و بارگیری شرکت‌های بزرگ مقیاس هوشمند از جمله این اقدامات است.

    وی گفت: پایین بودن بهره‌وری از معضلات کشور می‌باشد که بین 60 تا 65 هزار کیلومتر در سال برآورد شده است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر