نسل جدید دوربین‌های پولاروید راهی بازار شد

عصر کالا- در دوره‌ای که همه با گوشی و دوربین‌های دیجیتال عکاسی می‌کنند کسی به سراغ دوربین‌های کلاسیک نمی‌رود. در واقع این دوربین‌ها طرفدار زیادی هم ندارند؛ اما هنوز هستند افرادی که دوست دارند به جای عکس دیجیتالی، عکس چاپی داشته باشند. دوربین Polaroid ۶۰۰ با قیمت ۱۴۹ یورو راهی بازار شده و کاربران از هم اکنون می‌توانند آن را خریدرای کنند.

نسل جدید دوربین‌های پولاروید راهی بازار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترین ها ، در دوره‌ای که همه با گوشی و دوربین‌های دیجیتال عکاسی می‌کنند کسی به سراغ دوربین‌های کلاسیک نمی‌رود. در واقع این دوربین‌ها طرفدار زیادی هم ندارند؛ اما هنوز هستند افرادی که دوست دارند به جای عکس دیجیتالی، عکس چاپی داشته باشند. به همین دلیل برخی شرکت‌های مثل فوجی‌فیلم هم دوربین‌هایی درست می‌کند که می‌تواند در لحظه عکس‌ را برای کاربران چاپ کند. چنین دوربین‌هایی بیشتر به اسم دوربین‌ّ‌های پولاروید شناخته می‌شوند.

    امروز مشخص شد که نسل جدید دوربین‌های پولاروید  راهی بازار می‌شوند. دوربین‌هایی که تنها می‌توانند عکس سیاه و سفید ثبت کنند و با اسم Polaroid 600 راهی بازار خواهند شد. قبلا هم پولاروید همچین مدلی داشت که بسیار پر طرفدار بود. به همین دلیل مدل جدید هم با همان نام نوستالژیک راهی بازار می‌شود. حتی ظاهر دوربین جدید هم مانند مدل‌های کلاسیک خواهد بود.

    در حال حاضر شرکت‌های مختلفی مانند لایکا و فو‌جی فیلم هم دوربین‌هایی چاپ سریع مانند آن چیزی که پولاروید تولید می‌کند راهی بازار کرده‌اند.

    براساس اطلاعات منتشر شده دوربین Polaroid 600 با قیمت 149 یورو راهی بازار شده و کاربران از هم اکنون می‌توانند آن را خریدرای کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر